بنگر: باشگاه پرسپولیس فقط به فکر جذب دفاع وسط است

بنگر: باشگاه پرسپولیس فقط به فکر جذب دفاع وسط است

خبرگزاری تسنیم: مدافع پرسپولیس از اعتراض هواداران این تیم که در هفته گذشته مقابل باشگاه تجمع کرده بودند، اظهار تعجب کرد.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: تا به امروز تیم در تمرینات تکمیل نشده بود. امیدوارم از امروز این اتفاق رخ دهد و بتوانیم با تیم کاملی راهی اردو شویم و مشکلی در بحث بدنسازی و آماده‌سازی نداشته باشیم. 

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنانی مانند طارمی، عالیشاه و نوروزی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: از قبل هم گفته بودم که باید بازیکنان مهم‌مان را نگه داریم و چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم. خوشحالم که این اتفاق افتاده و بازیکنان خوب‌مان قرارداد‌هایشان را تمدید کرده‌اند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اعتراض‌های هفته گذشته هواداران این تیم مقابل باشگاه پرسپولیس به خاطر عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: من نمی‌دانم هواداران‌مان به چه چیزی معترض بودند. باید همان تیم فصل قبل را حفظ می‌کردیم و چندبازیکن خوب هم به فهرست‌مان اضافه می‌کردیم که این اتفاق رخ داده پس دیگر هیچ جایی برای نگرانی نیست. 

بنگر ادامه داد: مطمئنا با این شرایط و با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر شرایط ما نسبت به فصل گذشته بهتر می‌شود. باید عملکردمان در فصل جاری طوری باشد که نسبت به فصل قبل نتیجه بهتری بگیریم. 

وی در پاسخ به اینکه با اضافه شدن مارکو ماریچ شمار مدافعان وسط پرسپولیس به 4 نفر می‌رسد، گفت: ماشاءالله باشگاه فقط به فکر جذب دفاع وسط است، انگار فصل گذشته مشکل تیم دفاع وسط بوده است. 

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه پرسپولیس احتمالاً 4 مدافع وسط خواهد داشت، ناراحت است، گفت: من از این مسئله ناراحت نیستم چون معتقدم اگر در هر پستی چند بازیکن خوب وجود داشته باشد رقابت بیشتر شده و این مسئله باعث می‌شود که تمام بازیکنان در آن پست در بالاترین سطح آمادگی حضور داشته باشند. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon