شیوه جدید قراردادهای گسترش فولاد بازیکنان را مردد کرده است

شیوه جدید قراردادهای گسترش فولاد بازیکنان را مردد کرده است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: شیوه جدیدی که باشگاه گسترش فولاد امسال در پیش‌گرفته است برخی از بازیکنان را در مورد تمدید و یا عدم تمدید قرارداد با این تیم دچار تردید کرده است.

سید محسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تمرینات تیمش اظهار داشت: ما در چند روز اخیر تمرینات بسیار سخت و طاقت‌فرسایی را داشته‌ایم اما این موضوع را نیز نباید از یاد ببریم که برای ارائه بازی‌های زیبا در لیگ پانزدهم نیازمند تحمل این شرایط سخت تمرینی هستیم.

وی افزود: ما امیدوار هستیم که با توجه به تمرینات پرفشاری که داریم در لیگ برتر با کسب نتایجی درخشان مزد زحمات خود را گرفته و در رتبه‌ای مناسب قرار بگیریم.

بازیکن تیم گسترش فولاد در مورد سیستم مالی این باشگاه و قراردادهای مشروطی که با بازیکنان می‌بندد گفت: شیوه جدیدی که باشگاه گسترش فولاد امسال در پیش‌گرفته است برخی از بازیکنان را در مورد تمدید و یا عدم تمدید قرارداد با این تیم دچار تردید کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که اکثر تیم‌های ایرانی دارند و نمی‌توانند مبالغ موردنیاز خود را تهیه کنند این نوع قراردادها برنامه‌ریزی مالی خوبی محسوب می‌شود که می‌تواند باشگاه‌ها را در پوشاندن جامه عمل به قول و قرارهایشان با بازیکنان یاری دهد.

حسینی با اشاره به تلاش‌های فراز کمالوند برای بستن تیمی قوی برای سال آینده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فراز کمالوند از ابتدای فصل در تیم حضور دارد ما می‌دانیم که می‌توانیم در طول رقابت‌های لیگ برتر حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشیم.

وی تأکید کرد: اکثر بازیکنان سال گذشته برای یک سال دیگر نیز با گسترش فولاد به توافق رسیده‌اند که ما امیدوار هستیم با بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه می‌شوند بتوانیم در پایان فصل جایگاه مناسبی را برای خود مهیا کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon