اسدی: تمرینات پرفشار را برای کسب نتایج درخشان تحمل می‌کنیم

اسدی: تمرینات پرفشار را برای کسب نتایج درخشان تحمل می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم گسترش فولاد گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به کمک بازیکنان جدیدی تازه‌وارد بازی‌های باکیفیتی را ارائه داده و نتایج مناسبی را نیز کسب کنیم.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: در چند روز گذشته فراز کمالوند تمرینات بسیار سخت و پرفشاری را برای بازیکنان در نظر گرفته است که باید آنان را برای کسب نتایجی بهتر از سال گذشته تحمل کرد.

وی افزود: همچنین در چند روز گذشته تمرینات بدن‌سازی را نیز داشته‌ایم که در این چند روز فشار بسیار زیادی را به بازیکنان آورده است که پس از پایان تمرینات بدن‌سازی، حال بازیکنانمان می‌توانند به شرایط عادی برگشته و خود را آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر کنند.

کاپیتان تیم گسترش فولاد در خصوص پیش‌بینی‌اش از رتبه این در رقابت‌های لیگ برتر گفت: درهرحال امسال تیم زیر نظر شخص فراز کمالوند بسته می‌شود و نفراتی را که وی به آنان نیاز دارد جذب تیم می‌شوند تا بتوانیم در رقابت‌های لیگ برتر نتایج بهتری را نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

وی تصریح کرد: ما نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به کمک بازیکنان جدیدی که به تیم گسترش فولاد ملحق می‌شوند با ارائه بازی‌های باکیفیت نتایج مناسبی را نیز کسب کنیم.

اسدی در مورد بحث قراردادهای مشروطی که باشگاه گسترش فولاد امسال در پیش‌گرفته است گفت: گسترش فولاد یک باشگاه حرفه‌ای است که تمام امکانات لازم را در اختیار مربی و بازیکنان قرار می‌دهد و حال نیز سیاستی را در پیش‌گرفته است تا بتواند آن مبلغی را که قولش را به بازیکن داده است پرداخت کند.

وی تأکید کرد: به عقیده من این‌یک تصمیم بسیار خوبی بوده است که توسط مدیران باشگاه گسترش فولاد گرفته‌شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon