بیشترین حوادث اردبیل تصادفات جاده‌ای است

بیشترین حوادث اردبیل تصادفات جاده‌ای است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اغلب این حوادث شامل تصادفات جاده‌ای بوده است گفت:‌ ۷۸ مورد از ۱۰۵ حادثه که هلال احمر به کمک گرفتارشدگان شتافته مربوط به تصادفات مختلف در سطح جاده‌های استان اردبیل بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در تشریح عملکرد هلال احمر اردبیل در سال 94 اظهار داشت: امسال 2 هزار و 2 حادثه‌دیده در رویدادها و حوادث مختلف در سطح استان اردبیل از خدمات امدادی هلال احمر اردبیل بهره‌مند شده‌اند.

وی از امدادرسانی به یک هزار و 990 آسیب‌دیده در حوادث مختلف خبر داد و افزود:‌ این تعداد آسیب‌دیده و حادثه‌دیده در قالب 105 حادثه مختلف در مناطق متعدد از استان امدادرسانی شده و خدمات مختلف برای نجات این افراد برای آنها ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه اغلب این حوادث شامل تصادفات جاده‌ای بوده است، گفت:‌ 78 مورد از 105 حادثه که هلال احمر به کمک گرفتارشدگان شتافته مربوط به تصادفات مختلف در سطح جاده‌های استان اردبیل بوده است که تلاش کرده‌ایم با اقدامات سریع و به موقع کمترین آسیب به حادثه‌دیدگان وارد شود.

غیبی تصریح کرد:‌ 7 مورد خدمات حضوری، 7 مورد حادثه در کوهستان، 6 مورد کولاک و برف سنگین، 2 مورد دریایی، 2 مورد آتش‌سوری و یک مورد حادثه شهری از جمله مواردی بوده که حادثه‌دیدگان این حوادث و سوانح از خدمات مختلف هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات برای حادثه‌دیدگان توسط 11 پایگاه ثابت، یک پایگاه موقت و یک پایگاه سیار بیان کرد:‌ 478 نفرروز نجاتگر، 147 تیم عملیاتی و 114 دستگاه آمبولانس و خودرو ست نجات در قالب این پایگاه‌های مختلف به ارائه خدمات و کمک‌های امداد و نجات به حادثه‌دیدگان پرداخته‌اند.

مدیرعامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل افزود:‌ این تعداد نیروی امداد و نجات توانسته‌اند در حوادث مختلف 126 نفر را از حوادث مختلف نجات دهند که از این تعداد 91 نفر را به مراکز درمانی انتقال داده و 35 نفر را نیز به صورت سرپایی مداوا کرده‌اند.

غیبی از اسکان 78 نفر شامل 74 نفر در برف و کولاک سنگین و 4 نفر در حوادث جاده‌ای در مدت امسال خبر داد و گفتد:‌ این خدمات و کمک‌های امدادی و نجات برای نجات و خدمات‌رسانی به مردم و مسافران به ویژه در ایام تابستان تداوم می‌یابد تا بتوانیم همچون گذشته رضایتمندی مردمی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon