سلطانی: هنوز با فدراسیون کاراته قرارداد نبسته‌ایم


سلطانی: هنوز با فدراسیون کاراته قرارداد نبسته‌ایم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه برگزاری اردوهای تیم ملی در قم هنوز به فدراسیون نرفته‌ام و به همین دلیل قراردادم را امضاء نکرده‌ام.

شهاب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: به دلیل اینکه اردوهای تیم ملی در قم برگزار می‌شود هنوز به فدراسیون نرفته‌ام که قرارداد امضا کنم اما فکر می‌کنم سقف قرارداد‌ها تا سه میلیون تومان باشد. معمولا در کاراته به جز زمان آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی مبالغ قراردادها تا سه میلیون بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اردوها به خوبی پیش می‌رود و مشکل خاصی نداریم. وضعیت سه بازیکن معترض هم که مشخص شد و دیگر در تیم ملی نیستند اما در مورد بهمن عسگری و ایمان سنچولی مشکل خاصی وجود ندارد و این نفرات در اردو حاضر هستند. در هر حال باید از فرصت استفاده کنیم و برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده شویم.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: تا روز دوشنبه در قم اردو خواهیم داشت و بعد از آن سه روز به بچه‌ها استراحت خواهیم داد و مجددا تمرینات آماده‌سازی را استارت می‌زنیم. هنوز در مورد اعزام برون مرزی و برگزاری مسابقات تدارکاتی صحبتی نشده اما اگر شرایط فراهم شود قطعا از این برنامه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon