علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند


علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند

خبرگزاری تسنیم: مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان همچنان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا امروز (یکشنبه) در هتل ارینتال ماکائو برگزار شد.

باتوجه به اساسنامه فدراسیون جهانی، قاره‌ها مسئولیت انتخاب اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون از قاره‌های خود را برعهده دارند که براین اساس و برای معرفی نمایندگان قاره کهن در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی از میان 13 نامزد رأی‌گیری انجام شد.

در پایان رأی‌گیری، مهدی علی‌نژاد، کی از مالزی، مورواکا از ژاپن و چن از چین برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شدند.

با این اوصاف علی‌نژاد که پیش از نیز عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو بود، برای یک دوره چهار ساله دیگر، این کرسی مهم بین‌المللی را در اختیار خواهد داشت. او به عنوان مسئول کارگاه تجدیدنظر در اساسنامه فدراسیون ووشوی آسیا و به روزرسانی آن انتخاب شد.

همچنین مطابق اساسنامه فدراسیون جهانی ووشو، فک از هنک کنگ به عنوان نایب رئیس این فدراسیون معرفی شد.

در ادامه جلسه امروز، روند آماده‌سازی چین برای میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت. استعفای هوانگ، نایب رئیس ویتنامی فدراسیون ووشوی آسیا نیز مورد قبول واقع و مقرر شد یک نفر از چین جایگزین او شود.

سپس مشکلات تایوان برای میزبانی مسابقات ووشوی بزرگسالان آسیا در سال آینده مورد بحث قرار گرفت. براساس تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا چنانچه مشکلات از سوی تایوان برطرف نشود، فیلیپین میزبانی این مسابقات را برعهده می‌گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon