تمامی اعتبارات استانی شهرستان خلخال تخصیص می‌یابد

تمامی اعتبارات استانی شهرستان خلخال تخصیص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان خلخال گفت:‌ امسال ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل استانی به شهرستان خلخال اختصاص یافته که تمامی این اعتبارت تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی نظری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت: در حالی که در سال گذشته از محل اعتبارت استانی 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان خلخال اختصاص یافته بود امسال این اعتبارت با 9 درصد کاهش 8 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به علل کاهش اعتبارات شهرستانی خلخال بیان کرد:‌ شرایط اقتصادی و پولی دولت و نیز کاهش اعتبارت تملک دارایی‌های استان علل اصلی این کاهش اعتبارات است که با وجود این کاهش اما تمامی اعتبارات تخصیص می‌یابد و مانند روال سال‌های گذشته که اعتبارات بیشتری اختصاص می‌یافت اما در جذب آن شاهد تخصیص کمتر می‌شدیم اما امسال این اعتبارات تخصیص 100 درصدی می‌یابد و این روال بهتر از سال‌های گذشته است.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد:‌ این اعتبارات از محل تملک دارایی‌های استان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان اختصاص یافته است که تلاش می‌کنیم بر حسب اولویت و نیاز پروژه‌ها این اعتبارات را تخصیص دهیم تا شاهد اجرایی و عملیاتی شدن این پروژه‌ها باشیم.

نظری افزود:‌ از اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان خلخال 2 میلیارد و 398 میلیون تومان الزامات بودجه خلخال از جمله آسفالت روستاهای بدون آسفالت، ماده 12 قانون برنامه پنجم توسعه، ماده 180 ،ساماندهی گلزار شهدا، مساجد و بقاع متبرکه و عمران روستایی است.

وی با بیان اینکه 6 میلیارد و 197 میلیون تومان نیز از این اعتبارات در 17 فصل در شهرستان توزیع می‌شود، گفت:‌ اعتبارت عمرانی اختصاص یافته برای شهرستان خلخال در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی، آبرسانی روستایی، صنعت و معدن، روستایی و عشایری، گردشگری، حمل و نقل، فرهنگ و هنر، انرژی، بهداشت، درمان، امور دفاعی، تربیت بدنی، آموزش، منابع آب، محیط زیست، بازرگانی، تعاون، امور قضایی، خدمات مالی بین نهادهای شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon