نظارت بر مجتمع‌های صنعتی شهرستان نمین تشدید می‌شود

نظارت بر مجتمع‌های صنعتی شهرستان نمین تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب نمین گفت: به منظور کنترل و بازرسی بهداشتی، نظارت بر مجتمع‌های صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان نمین تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا قادری ظهر امروز در بازدید اعضای گروه ایمنی، بهداشت و محیط زیست نمین از مجتمع‌های صنعتی و تولیدی شهرستان نمین اظهار داشت: به منظور کنترل و بازرسی بهداشتی، نظارت بر مجتمع‌های صنعتی شهرستان نمین تشدید می‌شود.

وی از تشکیل کارگروه HSE در شهرستان نمین خبر داد و افزود: این کارگروه که در چند سال اخیر برای نخستین بار در شهرستان تشکیل شده با همکارای دستگاه‌های بهداشت، فرمانداری، دادستانی، محیط زیست و اداره کار در واحدهای تولیدی و صنعتی بالای 50 نفر نیروی انسانی حاضر شده و به طور مداوم بر فعالیت‌های آنها نظارت می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب نمین با تشریح اهداف تشکیل کارگروه ایمنی، بهداشت و محیط زیست بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا در قالب این کارگروه در واحدهای تولیدی و کارخانجات حضور یافته و در کنار بازدید از قسمت‌های مختلف این واحدها موارد لازم را با تعامل با مدیران واحدها برای رفع نواقص مربوط با کارگروه به آنها اعلام کنیم تا شاهد رفع مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه باشیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان نمین نیز در این بازدید گفت: استفاده از وسایل ایمنی فردی نظیر ماسک و لباس‌های ایمنی برای کارکنان و تجهیز واحدهای تولیدی و کارخانه های شهرستان به سیستم تهویه مناسب از موارد ضروری و لازم در واحدهای تولیدی بوده که در صورت عدم رعایت با این موارد برخورد می‌شود.

بابک گروسی با اشاره به مواد شیمیایی به کار گرفته شده در کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی و اثرات آن بر سلامت انسان‌ها و کارکنان تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب‌ها و اثرات مخرب استفاده از این مواد شیمیایی در محیط‌های صنعتی و تولیدی ضروری است تا این واحدها به دوش‌های اضطراری و خانه بهداشت کارگری مجهز شده و به ارائه خدمات شبانه‌روزی به کارگران و کارکنان بپردازند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon