گئورگی گئورگیف به گسترش فولاد تبریز پیوست

گئورگی گئورگیف به گسترش فولاد تبریز پیوست

خبرگزاری تسنیم: گئورگی نیکولائف گئورگیف دروازه بان ۲۶ ساله اهل بلغارستان که فصل گذشته عضو تیم نفت مسجد سلیمان بود، به گسترش فولاد پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، گئورگی نیکولائف گئورگیف دروازه‌بان بلغارستانی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان با قراردادی یک‌ساله به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست.

این دروازه‌بان 26 ساله در نقل و انتقالات نیم‌فصل سال گذشته به نفت پیوست و خیلی زود تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت و کلیدی خوزستانی‌ها شد؛ همچنین درخشش وی در چند بازی مهم و حساس به‌ویژه برابر پرسپولیس توجه‌ها را به سمت او جلب کرد تا با شروع نقل و انتقالات تابستانی لیگ 15 با چند پیشنهاد روبه‌رو شود و حتی صحبت‌هایی از مذاکره با تراکتورسازی به گوش برسد.

گفتنی است گئورگیف پیش‌ازاین سابقه حضور در تیم‌های لفسکی صوفیه، سویلنگراد، لوکوموتیو مزدرا، مینیور رادنف، سلیون، اف سی تیراسپول و شریف تیراسپول را در کارنامه دارد و بزرگ‌ترین افتخار دوران ورزشی خود را نیز در قهرمانی لیگ برتر 2012-2013  کشور مولداوی همراه با تیم اف سی تیراسپول تجربه کرده است.

با پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان فراز کمالوند می‌توان حضور محسن فروزان یا گئورگ کاسپاروف را در درون دروازه آبی پوشان ، به‌طور کامل منتفی دانست.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon