لوسیانو ادینهو در آستانه جدایی از تراکتورسازی قرار گرفت

لوسیانو ادینهو در آستانه جدایی از تراکتورسازی قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم: لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تراکتورسازی و بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، لوسیانو ادینهو بازیکن برزیلی فصل گذشته تیم تراکتورسازی که جزو لیست اصلی تونی اولیویرا بود فصل گذشته عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفت.

این بازیکن برزیلی که از مس کرمان به تراکتورسازی پیوسته بود قبل از ترک ایران از توافق با تراکتورسازی صحبت می‌کرد ولی تأخیر او در بازگشت به ایران باعث شد تا زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از تراکتورسازی به گوش برسد.

حال به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد قابل‌توجه این بازیکن در فصل گذشته و حضور تیم تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های عربی نگاه ویژه‌ای به این بازیکن پیدا کردند و حاضرند در قبال جذب این بازیکن هزینه‌های میلیاردی پرداخت کنند.

در این میان المسیمیر، الوکره و السیلیه 3 تیم قطری هستند که این بازیکن را می‌خواهند و علاوه بر آن‌ها صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره سپاهانی‌ها برای جذب این بازیکن به گوش می‌رسید که این صحبت‌ها چیزی جز شایعه نبود.

تراکتورسازان که تاکنون موفق به جلب رضایت این بازیکن برزیلی نشدند بهترین گلزن خود را در آستانه جدایی می‌بینند و این موضوع می‌تواند تونی اولیویرا را در خط حمله نگران کند و ممکن است سرخ پوشان که با توجه به جذب بازیکنان سرباز هزینه‌های کمی تا به امروز داشتند در روزهای پیش رو برای حفظ این بازیکن در تبریز دست‌به‌جیب شوند و برای تمدید قرارداد این بازیکن مبلغ بالایی پرداخت کنند.

در غیر این صورت لوسیانو ادینهو تا یک هفته آینده توافقات خود را با تیم قطری نهایی می‌کند تا سال آینده در لیگ قطر بازی کند.

به نظر می‌رسد تراکتورسازان برای جایگزینی بهترین گلزن خود به دنبال گزینه‌های خارجی هستند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon