هزار تن قیر یارانه‌دار به شهرداری خلخال اختصاص می‌یابد

هزار تن قیر یارانه‌دار به شهرداری خلخال اختصاص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با توجه به عملکرد مناسب شهرداری خلخال در حوزه آسفالت معابر یک هزار تن قیر با تخفیف ۳۰ درصد از سوی سازمان شهرداری‌های کشور به شهرداری خلخال اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، جلیل جعفری بنه خلخال پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت: به دلیل مواجه بودن بسیاری از روستاهای کشور با بحران آب آشامیدنی 500 میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبرسانی در سطح کشور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حل مشکل آبرسانی به روستاها در کشور گفت:‌ با تخصیص این اعتبارات اختصاص یافته برای آبرسانی به روستاهای کشور بخش عمده‌ای از مشکلات در این حوزه به ویژه در استان اردبیل و شهرستان خلخال برطرف می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در مورد حقابه مردم خلخال از قزل‌اون بیان کرد: تا زمان مشخص شدن این حقابه اجازه نمی‌دهیم که آب رودخانه به بخش کشاورزی و صنعت اردبیل منتقل شود چرا که مردم شهرستان خود به شدت نیازمند آب شرب  و کشاورزی هستند و این امر برای مردم خلخال قابل قبول نیست.

جعفری با قدردانی از شورای شهر و شهرداری خلخال در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر تصریح کرد: با توجه به عملکرد مناسب شهرداری خلخال در حوزه آسفالت معابر و عمران شهری یک هزار تن قیر با تخفیف 30 درصد به شهرداری خلخال از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه می‌شود که به این امر تمامی کوچه‌ها و معابر خاکی خلخال آسفالت و بهسازی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان‌ها از محل اعتبارات استانی اظهار کرد:‌ باید مسئولان و مدیران اجرایی استانی در توزیع اعتبارت به مناطق محروم توجه ویژه داشته و در توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات تلاش کنند .

وی در مورد سهم اختصاص یافته از محل اعتبارت استانی به شهرستان خلخال افزود: امسال شاهد کاهش اعتبارات از محل استانی برای شهرستان خلخال بوده‌ایم که با توجه به این امر باید تلاش کنیم تا از سایر منابع و به ویژه از محل اعتبارات ملی برای توسعه و عمران شهرستان خلخال گام برداریم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon