تغییر ۸ مدیر دستگاه اجرایی اردبیل به مجمع نمایندگان پیشنهاد شده است

تغییر 8 مدیر دستگاه اجرایی اردبیل به مجمع نمایندگان پیشنهاد شده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بیله سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد تغییر هشت تن از مدیران به مجمع نمایندگان استان گفت: تغییرهای پی‌در پی مدیران نشانه تضعیف کردن مدیریت مدیران در اردبیل است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب برومند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: استاندار اردبیل گزینه‌های پیشنهادی هشت مدیر دستگاه اجرایی را به مجمع نمایندگان استان پیشنهاد کرده است و در این راستا جلسه‌ای بین مجمع نمایندگان استان برگزار شد که این پیشنهادها مورد موافقت اکثریت نمایندگان قرار نگرفت.

وی بیان کرد: گزینه‌های پیشنهادی برای شرکت توزیع نیرو برق استان برای اداره کل بهزیستی استان و اداره کل پست  است که از طرف استاندار به مجمع نمایندگان پیشنهاد شده است.

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر گزینه پیشنهادی برای تغییر مدیریت مربوط به مدیریت درمان و تأمین اجتماعی استان ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل اداره کل آموزش و پرورش، شرکت آب منطقه استان و اداره کل راه و شهرسازی است که بنده موافق ابقای مدیران دستگاه‌های اجرایی هستم چرا که تغییر در مدیریت فعلی توسعه استان را به عقب می‌اندازد.

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکثریت نمایندگان استان به دلیل عدم شناخت از گزینه‌های معرفی شده و توانمندی مدیران فعلی با تغییر مدیریت مخالف هستند، گفت: برخی تغییرات مدیریتی در استان سبب ضربه شدید به توسعه استان می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در حالی که برخی مدیران در زمان فعالیت دولت یازدهم انتخاب شده‌اند،گفت: دوباره تغییر این مدیران توسط استانداری پیشنهاد شده است.

برومند با اشاره به اینکه استاندار اردبیل نه اصلاح طلب و نه اصولگرا بلکه فردی است معتدل، گفت: عده‌ای با نام اصلاح طلبان در صدد تصدی سمت در استان اردبیل هستند که باید استاندار اردبیل در این امر هوشیاری لازم را داشته باشد.

نماینده مردم بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از علت عقب ماندگی استان در عرصه‌های مختلف برخی تصمیم‌گیری‌های بدون تدبیر است که بدون ارج نهادن به تخصص و توانایی فرد، مدیر انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon