سرباز جدید تراکتوری‌ها پا به توپ شد

سرباز جدید تراکتوری‌ها پا به توپ شد

خبرگزاری تسنیم: احمد عبدالله‌زاده بازیکن فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که به‌عنوان سرباز به تراکتورسازی پیوسته است در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد عبدالله‌زاده بازیکن سرباز که به‌تازگی به تیم تراکتورسازی پیوسته است در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

هافبک فصل گذشته تیم فولاد خوزستان سال گذشته همچون بسیاری از بازیکنان دیگر به خاطر مشکل پایان خدمت از لیگ برتر کنار گذاشته شد و این فصل باید در تیم تراکتورسازی بازی کند.

وی همچنین از سوی کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی به این تیم دعوت شد و نامش در بین 50 بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی دیده می‌شد ولی سرانجام نامش از لیست کیروش خط خورد که به دلیل دور بودن از شرایط آرمانی به دلیل محرومیت از فوتبال بود.

عبدالله‌زاده امیدوار است با درخشش در تراکتورسازی بار دیگر به تیم ملی بازگردد و بتواند به‌عنوان یک بازیکن جوان در فوتبال ایران مطرح شود.

علاوه بر آن سینا عشوری، شجاع خلیل زاده و علی حمودی از میانه‌های سال گذشته و سروش رفیعی و بختیار رحمانی نیز به‌تازگی به جمع سربازان تراکتورسازی اضافه شدند که در این میان به‌جز بختیار رحمانی سایر نفرات در تمرینات تراکتورسازان حضور دارند و رحمانی نیز امروز یا فردا به تمرینات این تیم اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon