پیام تبریک سیدحسن نصرالله به رئیس‌جمهور منتخب ایران

پیام تبریک سیدحسن نصرالله به رئیس‌جمهور منتخب ایران

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به وی تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به‌نقل از شبکه تلویزیونی الجدید لبنان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

 

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

حجة الاسلام و المسلمین شیخ حسن روحانی (دامه عزه)

سلام علیکم

"ما در حزب‌الله لبنان به‌همراه تمامی مجاهدان و آزادگان در این کشور مقاوم، به شما بالاترین تبریکات و تحیات وارده به‌مناسبت دریافت رأی شایسته مردم ایران بر اساس این اعتماد بزرگ مردم ایران و انتخاب شما به‌عنوان رئیس جمهور مبارک اسلامی ایران را در یک حماسه سیاسی و مردمی و تاریخی که در دنیای امروز ما بی‌نظیر است، تبریک می‌گوئیم. حماسه‌ای که لبیک به ندای رهبر معظم امام خامنه‌ای (دام ظله) صورت گرفت و آرزوی گران‌قدر او محقق شد.

آقای رئیس؛

این حماسه سیاسی که با انتخاب مبارک شما به تحقق پیوست آرزوها و امیدهای مردم ایران و همچنین تمامی دوستان و محبان و برادران شما در ملت‌های عربی و اسلامی و مستضعف را زنده کرد.

آقای رئیس؛

ما به شما و همچنین خودمان این انتخاب شایسته و خوب را که مورد توجه خداوند متعال است تبریک می‌گوئیم و خاشعانه از خداوند متعال می‌خواهیم که شما را حفظ کند و شما را کمک و تأیید که در دولت تدبیر و امید تمامی‌ خواسته‌ها و آرزوها را محقق سازید.

دبیرکل حزب‌الله لبنان

انتهای پیام/ع*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان