استفاده آزمایشی یاهو از خدمات جستجوی گوگل

استفاده آزمایشی یاهو از خدمات جستجوی گوگل

خبرگزاری تسنیم: یاهو قصد دارد به طور آزمایشی از خدمات جستجوی گوگل بهره بگیرد، امری که نشان دهنده تغییرات جدید در این شرکت اینترنتی است.

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، یاهو با صدور بیانیه‌ای تایید کرده که در حال حاضر به طور آزمایشی از نتایج جستجوهای ارائه شده توسط گوگل و تبلیغات مرتبط با آن استفاده می‌کند. البته گوگل تنها یکی از گزینه های احتمالی برای همکاری با یاهوست و ممکن است در نهایت از شرکت دیگری به این منظور استفاده شود.

یاهو هدف از این کار را ارائه بهترین خدمات ممکن جستجو به کاربرانش اعلام کرده و افزوده که تست های یاد شده که گاه به گاه صورت می گیرند در حد محدود بوده و ممکن است در آینده دچار تغییراتی شوند.

یاهو و مایکروسافت در ماه آوریل قرارداد همکاری قبلی خود در حوزه جستجو و تبلیغات را تمدید کردند و البته بر انعطاف آن به نفع یاهو افزوده شد. بر طبق قرارداد جدید یاهو مجبور نیست همکاری خود را منحصر به گوگل کند و لذا می تواند با شرکت های دیگری از جمله مایکروسافت و موتور جستجوی بینگ همکاری نماید.

منبع:فارس

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon