زمان درستی را برای آغاز همکاری با ایران در آستانه امضای توافق انتخاب کرده‌ایم

زمان درستی را برای آغاز همکاری با ایران در آستانه امضای توافق انتخاب کرده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: رئیس بخش توسعه اقتصادی شرکت ارپ فرانسه در خاورمیانه با بیان اینکه به نظر می‌رسد ایران با گروه ۱+۵ به توافق می‌رسد، گفت: با توجه به این مسئله زمان درستی را برای آغاز همکاری با ایران در بخش ریلی انتخاب کرده‌ایم.

رئیس بخش توسعه اقتصادی شرکت ارپ فرانسه در خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه به نظر می‌رسد ایران با گروه 1+5 به توافق می‌رسد، گفت: با توجه به این مسئله زمان درستی را برای آغاز همکاری با ایران در بخش ریلی انتخاب کرده‌ایم.

اریک دوسیو اظهار کرد: فرصت سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در ایران وجود دارد و با توجه به اینکه در 35 سال اخیر در زمینه توسعه و طراحی شبکه ریلی کاری انجام نشده است، ما از موقعیت خوبی برای فعالیت برخورداریم.

وی تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی برای مدرنیزه و برقی کردن خطوط ریلی ایران به‌وجود آمده است.

وی با اشاره به قرارداد طراحی ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن بین شرکت ارپ و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، افزود: عقد قرارداد طراحی و توسعه ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن ایران در یک پروسه طولانی شش‌ماهه عملیاتی شد.

رئیس بخش توسعه اقتصادی ارپ فرانسه در خاورمیانه با بیان اینکه درهای تجارت با ایران در حال باز شدن است، تأکید کرد: به نظر می‌رسد ایران با گروه 1+5 به توافق می‌رسد، از این رو فکر می‌کنم زمان درستی را برای آغاز همکاری با ایران انتخاب کرده‌ایم.

دوسیو با ابراز اینکه ایران به توسعه ریلی نیاز زیادی دارد، گفت:‌ توافق (امضای قرارداد ارپ و راه‌آهن) نمادین است و با باز شدن درهای تجارت ایران زمینه حضور شرکت‌های خارجی در کشور شما فراهم می‌شود.

به گزارش تسنیم، چهارشنبه گذشته قرارداد توسعه ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن ایران با شرکت فرانسوی ارپ به‌ارزش 7 میلیون یورو امضا شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه