۳ بازیکن جدید به ماشین‌سازی تبریز پیوستند

3 بازیکن جدید به ماشین‌سازی تبریز پیوستند

خبرگزاری تسنیم: نجفی مدافع پیشین داماش، حسینیان‌نژاد هافبک سابق شهرداری و مجتبی بیژن ستاره فصل گذشته شهرداری تبریز سه بازیکنی بودند که قرارداد خود را با باشگاه ماشین‌سازی به ثبت رساندند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حسن نجفی، سجاد حسینیان نژاد و مجتبی بیژن 3 بازیکنی بودند که امروز با حضور در باشگاه ماشین‌سازی تبریز قرارداد خود را با سبزپوشان به ثبت رساندند.

حسن نجفی مدافع 28 ساله، اهل شهرستان نور مازندران است و سابقه حضور در تیم‌های استقلال اهواز، مس سرچشمه، گهر زاگرس درود، داماش گیلان و شهرداری تبریز را دارد. قرارداد این بازیکن یک سال اعلام شده است. 

سجاد حسینیان نژاد نیز هافبک تبریزی سابق شهرداری است که 21 سال سن دارد و با قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان نادر دست‌نشان پیوسته است.

وی در مقطعی نیز عضو تیم فوتسال عرفان تک آذر نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور بود.

اما سومین ورودی امروز سبزقبایان مجتبی بیژن ستاره فصل گذشته شهرداری تبریز بود. این بازیکن خلخالی که بیش‌تر در پست مدافع میانی ظاهر می‌شود، یکی از بهترین‌های لیگ یک فصل 93-94 بود و علاوه بر حضور موفق در پست خود چندین بار اقدام به گلزنی کرد. بیژن ششمین خرید آذربایجانی ماشین سازان محسوب می‌شود.

روز گذشته نیز فرزاد محمدی دیگر بازیکنی بود که با عقد قرارداد یک‌ساله سبزپوش شد. این مهاجم ارومیه‌ای، فصل گذشته از بازیکنان مؤثر و کلیدی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بود اما در میانه فصل به دلیل مشکلات مالی خوزستانی‌ها، این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کرد و به همراه دیگر شاگردان اکبر میثاقیان صعود به لیگ برتر را جشن گرفت.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با هدایت نادر دست‌نشان در فصل جدید مسابقات لیگ یک حضور خواهد داشت و تاکنون عملکرد فعالی در فصل نقل و انتقالات داشته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon