جشن گلریزان در شهرستان سرعین برگزار شد

جشن گلریزان در شهرستان سرعین برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: با هدف آزادسازی زندانان جرائم مالی و غیرعمد جشن گلریزان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خیران در شهرستان سرعین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسیح‌الله ذوالقدر، رئیس دادگستری شهرستان سرعین ظهر امروز در آئین جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم مالی در سرعین اظهار داشت: ستاد دیه با شفاف‌سازی پرداخت‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع از آزادسازی زندانیان توانسته است از اعتبار و جایگاه خوبی برخوردار شود و حضور و کمک خیران گواه بر این مدعا است.

وی با اشاره به فرایند آزادسازی زندانیان توسط ستاد دیه بیان کرد: مردم شهرستان سرعین همواره به نیک‌نظری و اهل خیر بودن شهره بوده‌اند و امیدواریم که این کمک‌ها به جشن گلریزان ختم نشود و در طول سال به شکل مستمر و مداوم ادامه داشته باشد.

رئیس دادگستری شهرستان سرعین از جمع‌آوری کمک 510 میلیون ریالی توسط مردم خیر و نیکوکار شهرستان سرعین برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد در قالب جشن گلریزان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا عید فطر زمینه  آزادسازی زندانیان را فراهم آوریم.

آیت‌الله محمد گلستانی، از علمای بزرگ و برجسته منطقه نیز با اشاره به نقش حسنات جاریه در تکامل معنوی انسان‌ها گفت: بهترین خیرات آن است که بی‌منت و در زمان حیات انسان انجام شود و باید حالا که فرصت داریم با شاد کردن دل‌های خانواده‌ها و آزادی زندانیان معسر رضای خدا را به‌دست آوریم و این فرصت را از دست ندهیم.

وی با اشاره به اهمیت خلوص نیت در کمک به مردم مستمند تصریح کرد: مهم نیست چه میزان کمک در راه رضای خدا و شاد کردن افراد نیازمند و مستمند می‌کنیم بلکه مهم این است که برای رضای خداوند و در مسیر فرمان او انفاق و ایثار انجام می‌شود.

این روحانی و عالم برجسته کمک برای آزادسازی زندانیان را یکی از امور خیریه مهم برشمرد و اظهار کرد: این امر موجبات پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی ناشی از زندانی شدن سرپرست خانواده را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon