آخرین وضعیت ابراهیمی، کریمی و سزار برای حضور در استقلال و چگونگی پرداخت قرارداد کرار

آخرین وضعیت ابراهیمی، کریمی و سزار برای حضور در استقلال و چگونگی پرداخت قرارداد کرار

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن تشریح قرارداد جدید کرار با باشگاه استقلال گفت: قرارداد کرار را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که ابتدا بخشی از مبلغ قرارداد او پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نظری جویباری در جمع خبرنگاران حاضر در باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی با مدیر برنامه‌های کرار جاسم داشتیم و در مورد چگونگی همکاری با این بازیکن صحبت کردیم و خوشبختانه در این جلسه از همه نظر از جمله مبلغ قرارداد به توافق رسیدیم. قرار است کرار سه‌شنبه به ایران بیاید و پس از دریافت قسط اول قراردادش در تمرینات شرکت کند.

وی ادامه داد: بر اساس توافقی که صورت گرفته ما باید قسط اول کرار را به او بدهیم تا در تمرینات حضور یابد در غیر این صورت در تمرینات شرکت نمی‌کند. من این را به شما گفتم تا اگر خدایی ناکرده قسط اول کرار پرداخت نشد و در تمرینات شرکت نکرد باز سوال نپرسید که چرا به تمرینات ما نیامده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن تشریح قرارداد جدید کرار با باشگاه استقلال گفت: قرارداد کرار را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که ابتدا بخشی از مبلغ قرارداد او داده و باقیمانده قرارداد او پس از هر بازی به صورت مجزا به او پرداخت می‌شود. 10 درصد از قرارداد کرار را نگه می‌داریم و در پایان مدت قراردادش با باشگاه استقلال به او پرداخت خواهیم کرد.

وی در خصوص مشکلاتی که عنوان می‌شود برای صدور رضایتنامه روزبه چشمی از سوی باشگاه صبا به‌وجود آمده است، گفت: برای دریافت رضایتنامه روزبه چشمی از صبای قم به این باشگاه یک نامه ارسال و تقاضای خود را اعلام کردیم. از سوی باشگاه صبای قم اعلام شد که باید برای دریافت رضایتنامه چشمی 370 میلیون به حساب این باشگاه واریز کنیم. ما بعدازظهر همان روز که نامه صبای قم را دریافت کردیم به حساب این باشگاه پول ریختیم و فیش مربوط به این واریز را نیز داریم. کاری نداریم که این پول به حساب چه شخصی واریز شده بلکه طرف حساب ما باشگاه صباست و شماره حسابی که آنها اعلام کردند تا ما به حسابشان پول واریز کنیم.

جویباری در پاسخ به این سوال که قرارداد بازیکنان استقلال چه زمانی در هیئت فوتبال استان تهران ثبت می‌شود گفت: پس از اینکه تیم تکمیل شد و اردوی آماده‌سازی خود را پشت سرگذاشت قرارداد تمام بازیکنان در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رسید تا مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشند.

وی با ابراز خوشبینی از ادامه همکاری امید ابراهیمی با باشگاه استقلال گفت: امروز یا نهایتا فردا مذاکره ما با امید ابراهیمی نهایی خواهد شد و قرارداد جدید را با این بازیکن امضا خواهیم کرد.

سرنوشت یعقوب کریمی و اینکه آیا او همچنان در جمع استقلالی‌ها خواهد ماند سوژه پرسش خبرنگاران از نظری جویباری بود که وی در پاسخ گفت: از باشگاه سپاهان خواستیم رضایتنامه یعقوب کریمی را صادر کند که این باشگاه برای موافقت با جدایی کریمی درخواست 400 میلیون تومان کرده است. کریمی در آخرین گفت‌وگویی که با من داشت اعلام کرد خودش شخصاً برای دریافت رضایتنامه اقدام می‌کند چرا که ما این توانایی را نداریم که برای رضایتنامه یعقوب کریمی 400 میلیون به باشگاه سپاهان بدهیم. یعقوب تاکید کرد یا در سپاهان می‌ماند یا اینکه شخصاً رضایتنامه‌اش را از این باشگاه دریافت می‌کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به شایعه مذاکره‌اش با سیدجلال حسینی به همراه سید مهدی رحمتی در شب گذشته گفت: مگر من زن و بچه ندارم که هر شب مرا یک جا به میهمانی می‌فرستید؟! تا امروز نه یک دقیقه تلفنی با سید جلال حسینی صحبت کرده‌ام و نه او را دیده‌ام. همانطور که پیش از این هم گفته‌ام تمام مذاکرات ما با سید جلال حسینی برمی‌گردد به جلسه‌ای که قرار بود او باید با بهرام امیری می‌داشت که حاضر نداشت. غیر از این ما هیچ جلسه‌ای با سید جلال نداشته‌ایم.

نظری‌جویباری ادامه داد: من قسم می خورم که هیچ مذاکره و جلسه‌ای با این بازیکن نداشتم. اطمینان داشته باشید که اگر ما با این بازیکن مذاکره کرده باشیم، بدون تعارف به شما اعلام می‌کردیم کما اینکه تا به امروز هر بازیکنی که به استقلال آمده است بدون تعارف اسمش اعلام شده و شما خبرنگاران با حضور در باشگاه از چند وچون مذاکرات ما آگاه شده‌اید.

وی به شایعه حضورش برنو سزار برزیلی در باشگاه استقلال واکنش جالبی داشت و گفت: من تا امروز هیچ اسمی از سزار نشنیده‌ام و در مغزم نام این بازیکن نیست.

نظری‌جویباری از تمایل باشگاه استقلال به عقد قرارداد با یک مهاجم و هافبک خارجی خبر داد و گفت: ما یک مهاجم و یک هافبک برزیلی را مد نظر داریم که هنوز با آنها به توافق نرسیده‌ایم. قطعا اگر با این بازیکنان به توافق ابتدایی برسیم به ایران خواهند آمد تا مقدمات امضای قرارداد نهایی را فراهم آوریم.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در ادامه عنوان کرد: امروز پیش قسط قرارداد سید مهدی رحمتی را به حساب او ریختیم. همانطور که می‌دانید او قبل از امضای قرارداد پولی را از باشگاه دریافت نکرد چرا که ما باید مبلغی را به حساب باشگاه صبا می‌ریختیم تا رضایتنامه روزبه چشمی را دریافت می‌کردیم.

وی نشست امروز مسئولان باشگاه استقلال در وزارت ورزش را نتیجه بخش خواند و گفت: ما برای انتخاب اسپانسر امروز جلسه‌ای خوب و نتیجه‌بخش در وزارت ورزش داشتیم و فکر می‌کنم باب همکاری با این اسپانسر باز شود.

جویباری ضمن تاکید بر اینکه سبک‌دست همچنان اسپانسر استقلال خواهد بود افزود: کار ما با اسپانسر جدید تا صبح فردا نهایی می‌شود و این اسپانسر یکی از حامیان مالی باشگاه استقلال خواهد بود که فضای تبلیغاتی ورزشگاه، پیراهن و ... متعلق به آن خواهد بود.

وی گفت: به خدا قسم نام اسپانسر یادم نیست اما صحبت‌های اولیه و خوبی با مسئولان این شرکت انجام شده است.

وی اعلام کرد که مسئولان این باشگاه شب گذشته افطار در خانه منصور پورحیدری میهمان او بوده‌اند.

نظری‌جویباری خاطرنشان کرد: یعقوب کریمی بازیکن ماست و اگر باشگاه سپاهان رضایتنامه‌اش را صادر کند و با باشگاه استقلال قرارداد ببندد جزو سهمیه‌های لیگ برتری ما در فصل نقل و انتقالات به حساب نمی‌آید اما جزو سهمیه‌های بزرگسالان باشگاه خواهد بود.

وی گفت: اگر امروز قرارداد امید ابراهیمی را نهایی کنیم کار باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان داخلی نهایی خواهد شد و از این به بعد به دنبال عقد قرارداد با بازیکنان خارجی خواهیم رفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon