حیدری: دوست دارم نکونام بیاید و مانند تیم ملی، استقلال را جمع و جور کند

حیدری: دوست دارم نکونام بیاید و مانند تیم ملی، استقلال را جمع و جور کند

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم جواد نکونام به استقلال بیاید و مانند تیم ملی، تیم ما را جمع و جور و رهبری کند.

خسرو حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با استقلال، خریدهای جدید این تیم، بحث بازگشت جواد نکونام به استقلال و ... صحبت‌ کرد.

* تسنیم: در مورد تمدید قراردادت با استقلال صحبت کن.

استقلال خانه من است و چند روز پیش هم که به باشگاه رفتم، اعلام کردم مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم. امیدوارم با پیراهن استقلال به فوتبالم ادامه دهم و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. هدفم این است که سال خوبی به همراه هواداران استقلال پشت سر بگذارم. سال گذشته هواداران را اذیت کردیم و به آنها بدهکار هستیم. امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کنیم.

* تسنیم: درست است که با امید ابراهیمی دوقلوهای استقلال را تشکیل می‌دهید و به نوعی در ماندن او در استقلال نقش داری؟

ابراهیمی برای خودش تصمیم می‌گیرد و به من ارتباطی ندارد که در مورد بازیکنان دیگر صحبت کنم. در حیطه اختیارات من نیست که به باشگاه بگویم چه بازیکنی را بگیرند و چه بازیکنی را جذب نکنند. امید (ابراهیمی) بازی‌های خوبی را برای استقلال انجام داد و چند سال بود که استقلال به دنبال جذب این بازیکن بود. امید پیشنهادات زیادی داشت و امیدوارم در استقلال بماند.

* تسنیم: چه نظری در مورد خریدهای این فصل استقلال داری؟

خریدهای استقلال بازیکنان جوانی هستند و امیدوارم هر چه زودتر خودشان را با شرایط تیم وفق دهند.

* تسنیم: پرویز مظلومی می‌تواند حاشیه‌های تیم را جمع کند؟

بزرگترهای تیم به همراه مظلومی باید کمک کنند تا استقلال دچار حاشیه نشود.

* تسنیم: واقع‌بینانه باید گفت که استقلال کمتر شانس قهرمانی دارد. به نظرت استقلال در فصل آینده دنبال چه هدفی است؟

هواداران استقلال همیشه تیم را در آسیا دیده‌اند و اولین هدف ما این است که بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. اگر روند رو به رشدی داشته باشیم می‌توانیم قهرمان شویم. البته نباید قول بیهوده بدهیم. سال گذشته در حد و اندازه‌های قهرمانی نبودیم اما مدام صحبت از قهرمانی استقلال می‌شد. نباید هواداران را گول زد و باید واقع‌بینانه حرف بزنیم.

* تسنیم: گفته می‌شود باشگاه استقلال از تو خواسته‌ بودند که با جواد نکونام برای بازگشت به استقلال صحبت کنی.

دوست دارم نکونام به استقلال بیاید و مانند تیم ملی، استقلال را جمع و جور کرده و رهبری کند. باشگاه و مظلومی باید در مورد نکونام تصمیم بگیرند اما به شخصه اعتقاد دارم اگر او به استقلال می‌آمد می‌توانست به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon