مسئولان اردبیل برای تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی تلاش کنند

مسئولان اردبیل برای تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی تلاش کنند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مسئولان استان اردبیل باید برای تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی از روستاهای استان تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای سرعین اظهار داشت: مسئولان استان اردبیل باید برای جذب و تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی از روستاهای استان تلاش و برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم با صرف این اعتبارات شاهد زدودن چهره محرومیت از سیمای روستاهای استان باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به اردبیل از محل ماده 180 نمایندگان بیان کرد: بیش از 40 میلیارد ریال از این محل امسال در اختیار نمایندگان اردبیل قرار می‌گیرد تا در حوزه‌های مختلف برای رفع محرومیت از این اعتبارات بکارگیری شود.

وی با بیان اینکه اعتبارت ماده 180 اغلب در حوزه‌ محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی هزینه می‌شود، افزود: امیدواریم با جذب و تخصیص این اعتبارات بتوانیم شاهد تحولی در سیمای مناطق و روستاهای محروم استان اردبیل بوده و عمران و آبادانی این مناطق را فراهم آوریم تا شاهد رضایتمندی هر چه بیشتر و رفاه حال حال روستائیان باشیم.

حقیقت‌پور با تاکید بر رفع محرومیت از مناطق روستایی شهرستان سرعین تصریح کرد: محرومیت‌زدایی از شهرستان سرعین یکی از ضرورت‌ها بوده که در این حوزه امسال 10 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافته تا با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی شاهد رفع محرومیت از روستاهای این شهرستان باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با تاکید بر اجرای هر چه بیشتر پروژه‌های توسعه و عمران روستایی در شهرستان سرعین گفت: اجرای سدهای معیشتی، طرح هادی، راه روستایی و آب آشامیدنی در روستاهای درآباد، آتشگاه، اردی‌موسی و سئین از ضرورت‌ها و اولویت‌های اساسی است که باید مدنظر مسئولان مربوطه باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon