ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت وارد الزبدانی شدند + تصاویر

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت وارد الزبدانی شدند + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان از سمت غربی شهر الزبدانی وارد این شهر شدند و کنترل منطقه «الجمعیات» را در غرب این شهر به دست گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان عملیات آزادسازی شهر الزبدانی واقع در حومه دمشق و نزدیک به مرزهای لبنان را از سه محور اصلی آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان از سمت غربی شهر الزبدانی وارد این شهر شدند و کنترل منطقه الجمعیات را در غرب این شهر به دست گرفتند.

خبرنگار شبکه خبری المیادین، گزارش داد که عملیات نظامی در شهر الزبدانی ادامه دارد و تعداد زیادی از افراد مسلح در درگیری‌ها کشته شده‌اند.

شهر «الزبدانی» به‌دلیل فاصله کم با دمشق از اهمیت بالایی برخوردار است. این شهر در مسیر جاده دمشق به حمص و منطقه ساحلی شمال واقع شده است که زمینه حرکت گروه‌های مسلح و تروریست‌ها و حمل و نقل سلاح به حومه دمشق و شمال را فراهم می‌کند.

کنترل این شهر همچنین به ارتش سوریه کمک می‌کند تا امنیت پایتخت را از طریق انجام عملیات در غوطه شرقی دمشق و حومه این شهر تأمین کند و تروریست‌ها را در بلندی‌های القلمون محاصره و از تحرک آنها در این منطقه جلوگیری و تمامی ورودی‌ها را از سمت لبنان مسدود کند. (لینک فیلم)

ارتش سوریه و مقاومت حمله به الزبدانی را با حملات شدید موشکی و هوایی شروع کردند

پیشروی مقاومت و ارتش سوریه از سمت شمالی الزبدانی

به‌دلیل سرعت حمله و غافلگیری افراد مسلح تعداد زیادی از آنها کشته شدند

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت