ایجاد منطقه آزاد اقتصادی چهارمحال و بختیاری نیازمند اعتبار ویژه است

ایجاد منطقه آزاد اقتصادی چهارمحال و بختیاری نیازمند اعتبار ویژه است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد اقتصادی استان را متحول می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سعید زمانیان در ضیافت افطاری اعضای شورای اداری استان به ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه آزاد اقتصادی نقش بسیار مهمی در میزان اشتغال‌زایی استان دارد و از همین رو باید برای این طرح نیاز به اعتبارات ویژه‌ای اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه وضع اقتصادی و معیشت مردم استان نامناسب است، افزود: بازار استان رونق خوبی ندارد و برای خروج بازار از رکود باید تدابیر لازم اندیشیده و برنامه‌های مناسب به کار گفته شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به مسئله آب و پروژه‌های آبی نیمه تمام حاشیه زاینده‌رود و کارون اشاره کرد و گفت: هیچ مسئولی با انتقال آب مازاد استان مخالفتی ندارد اما نباید این طرح‌ها بگونه‌ای باشد که موجب لطمه زدن به مردم استان و از بین رفتن فرصت‌های امرار معاش مردم شود.

زمانیان کشاورزی و دامداری را از شغل‌های مهم مردم استان عنوان و بیان کرد: برخی از دامداران بویژه در بخش دام و طیور با مشکل اعطای تسهیلات روبه‌رو هستند که مسئولان استانی باید در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی خواستار رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در زمینه قیمت‌های متفاوت شیر شد و خاطرنشان کرد: هم دامدار باید به کارخانه توجه کند و هم کارخانه‌دار باید دامدار را مد نظر قرار دهد و از این رو باید یکسان‌سازی صورت بگیرد به گونه‌ای که هیچ کدام از طرفین متضرر نشوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon