مصاف پدیده با قهرمان فصل گذشته در روز بازگشت شمسایی به تبریز

مصاف پدیده با قهرمان فصل گذشته در روز بازگشت شمسایی به تبریز

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال مس سونگون در اولین دیدار خود در سالن پور شریفی تبریز از تیم تأسیسات دریایی تهران پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اولین دیدار تیم مس سونگون در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می‌شود که این تیم باید در برابر تیم تأسیسات دریایی تهران صف‌آرایی کند.

مصاف پدیده و قهرمان سال گذشته

این دیدار که روز جمعه و از ساعت 22:30 در سالن شهید پور شریفی تبریز آغاز می‌شود به‌نوعی حساس‌ترین دیدار هفته محسوب می‌شود که باید در آن تیم مدعی عنوان قهرمانی میهمان پدیده سال گذشته باشد.

مس سونگون پدیده بی‌چون‌ و چرای لیگ برتر

مس سونگون که سال گذشته با هدایت اسماعیل تقی پور نتایج بسیار خوبی را کسب می‌کرد و تقریباً مدعی اصلی قهرمانی نیز محسوب می‌شد به‌یک‌باره دچار افت شد و با باخت 6 بر صفر مقابل حریف ورامینی خود تا حدود زیادی شانس قهرمانی را از دست داد که نتیجه این باخت سنگین برکناری اسماعیل تقی پور از سمت سرمربی گری تیم مس سونگون و جایگزینی حسین شمس به‌جای او شد.

در چند دیدار باقی‌مانده نیز حسین شمس عملکرد نسبتاً متوسطی را داشت که درنهایت این تیم با از دست دادن عنوان قهرمانی با کسب 45 امتیاز و با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی عنوان پدیده بی‌چون‌وچرای رقابت‌های لیگ برتر را اذعان خود کرد.

شمسایی در لیگ برتر همچنان می‌درخشد

تیم تأسیسات دریایی تهران نیز که سال گذشته با سپردن سکان هدایت خود به وحید شمسایی از همان اول تیم خود را برای قهرمانی روانه مسابقات کرده بود موفق شد در پایان رقابت‌های لیگ برتر خود را 51 امتیازی کرده و با کسب یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم گیتی پسند اصفهان جام قهرمانی را مال خود کند.

وحید شمسایی نیز با کسب این قهرمانی در دومین تجربه بازیکن-مربی گری خود به دومین عنوان قهرمانی دست‌یافت تا همچنان نشان دهد که می‌تواند حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد.

بازگشت دوباره شمسایی به تبریز

یکی دیگر از نکته‌هایی که می‌تواند به جذابیت‌های این دیدار بی افزاید بدون شک بازگشت دوباره وحید شمسایی به تبریز است.

شمسایی که در اولین بار مربی-بازیکنی را در تیم دبیری تبریز تجربه کرد و موفق شد با آن عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد و خاطرات بسیار خوشی را نیز با این تیم داشت حال دوباره به تبریز آمده است و می‌خواهد با شروعی قدرتمند در لیگ برتر دوباره برای سایر رقبا خط‌ونشان بکشد.

مس سونگون سرمربی بسیار خوبی دارد

فرهاد فخیم بازیکن باتجربه تیم دبیری درباره آینده تیم فوتسال مس سونگون به خبرنگار تسنیم می‌گوید:من اطلاع زیادی از وضعیت و نقل و انتقالات مس ندارم اما می‌دانم که آقای افضل مربی بسیاری خوبی هستند و چندین عنوان قهرمانی در کارنامه دارند و خودم هم در گذشته هم چند ماه با ایشان کار کردم.

هرجایی که رفته‌ام هدفم قهرمانی بوده است

تیم مس سونگون که سال گذشته علی رقم همه تلاش‌های خود موفق نشد به‌عنوان عنوان قهرمانی دست پیدا کند امسال با تیمی به‌مراتب قدرتمندتر از سال گذشته به لیگ برتر می‌آید.

علیرضا افضل در درباره این موضوع به خبرنگار تسنیم می‌گوید: من در هر تیمی که کار کردم هدفم قهرمانی بوده اما باید برای قهرمان شدن ابزار لازم را داشت بااین‌حال حتی اگر ابزار هم نباشد بازهم برای قهرمانی تلاش می‌کنم و مطمئن باشید تیم ما با سعی و تلاش همه اعضا، یکی از مدعیان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به اردوی هفته گذشته این تیم در شهر سرعین، می‌افزاید: در هفته گذشته یک اردوی چندروزه خوب در سرعین داشتیم و فعلاً تمرینات را در تبریز پیگیری می‌کنیم. از این هفته نیز که کم‌کم مسابقات لیگ آغاز می‌شود تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم تا برای بازی اول با تأسیسات دریایی آماده شویم.

گزارش: امیر توپچی‌پور

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon