رهنمودهای رهبر انقلاب جایگاه ویژه‌ای در نزد اساتید و جامعه علمی دارد

رهنمودهای رهبر انقلاب جایگاه ویژه‌ای در نزد اساتید و جامعه علمی دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به دیدار شب گذشته اساتید با رهبر انقلاب گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب همواره جایگاه ویژه‌ای در نزد اساتید و جامعه علمی دارد.

محمدمهدی تهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار شب گذشته جمعی از اساتید با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: حضرت آقا در این دیدار بحث‌هایی را درباره مسائل علمی کشور و به‌خصوص رشد علمی و اهمیت رشد علمی، توجه به علوم انسانی و مسائلی که دانشگاه‌ها باید از آن پرهیز کنند تا شتاب علمی داشته باشند را مطرح کردند و از همه دست‌اندرکاران کشور خواستند در این زمینه فعالیت‌هایی را انجام دهند.

وی با اشاره به جایگاه رهنمودهای رهبر انقلاب به مسئولان دانشگاه‌ها و دست‌اندرکاران مسائل علمی کشور، افزود: حضرت آقا عملاً در کشور راهبری اصلی علم و فناوری را برعهده دارند و جامعه علمی همواره به توصیه‌ها و رهنمودهای ایشان در این فضا نیاز دارد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این گفته رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «اگر می‌توانستم با هر 70 هزار عضو هیئت علمی کشور ملاقاتی می‌کردم»، یادآور شد: این نشان‌دهنده اهمیت علم و جامعه علمی در نزد رهبر انقلاب است لذا جامعه علمی نیز همواره رهنمودهای ایشان را به عنوان رهنمودهای اساسی مدنظر قرار می‌دهد و توصیه‌های ایشان همواره جایگاه خاصی را در بین اساتید و مسئولان جامعه علمی کشور دارد.

تهرانچی اضافه کرد: رهنمودهای ایشان را به خصوص در این دیدارها بسیار اثربخش و مهم می‌دانیم و امیدواریم همه مسئولان و دست‌اندرکاران علمی کشور به این مسائل توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon