فرخی: کتیرایی مرد هزار چهره کاراته است


فرخی: کتیرایی مرد هزار چهره کاراته است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم ملی کاراته علیه مربی این تیم موضع‌گیری کرد.

سعید فرخی که به همراه کیوان بابان و موسی گنج‌زاده به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته از اردوها اخراج شده‌اند، ضمن انتقاد شدید از عملکرد کادر فنی در این مورد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: واقعا متأسفم که حرف و عمل کادر فنی تیم ملی کاراته یکی نیست. واقعا متأسفم که مربی تیم ملی یعنی علیرضا کتیرایی در شرایطی ما را دروغگو می‌خواند که تا یک ماه پیش خود او و دوستانش منتقدان شماره یک فدراسیون بودند و اظهار می‌کردند که چرا پول بیت‌المال باید برای پسر رئیس فدراسیون خرج شود. یادشان رفته که به دبیر فدراسیون می‌گفتند آقای آشوری وجدان دارید؟

وی ادامه داد: یادشان رفته که می‌گفتند همه مشکلات زیر سر آشوری است و به کمیته انضباطی اصلا اعتقادی نداشتند؟! چه شد که حالا به این کمیته اعتقاد پیدا کرده‌اند و می‌گویند ما باید در این کمیته حاضر شویم؟ تمام تلاشم این بوده که هیچ وقت شرافتم را زیر پا نگذارم و به همین دلیل وقتی دباغیان ما را کنار می‌کشید و می‌گفت با این نفرات بیعت نکن، پشت دوستانم را خالی نکردم. همه دیدند که به جز ما سه نفر عسگری و سنچولی هم اعتراض داشتند و اعلام کردند که هیچ کس آنها را گول نزده و هرگز از کادر فنی نیز معذرت‌خواهی نکرده‌اند.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی کاراته عنوان کرد: مشکلات‌مان را با کتیرایی که مربی تیم ملی است در میان گذاشتیم اما بعد از یک سری اتفاقات به ما گفت شما دروغ می‌گویید. او به نحوی عمل کرد که ما سه نفر زیر سوال برویم ولی این در حالی است که حرف و عمل او و همکارانش یکی نبود. اگر عسگری و سنچولی هم اعتراض کرده بودند برای کادر فنی خیلی گران تمام می‌شد و احتمالا استعفاء می‌دادند به همین دلیل بود که دائما از فدراسیون با ما تماس می‌گرفتند و سعی داشتند اوضاع را آرام کنند. در هر حال این کادر تازه منصوب شده و در صورت کناره‌گیری برای فدراسیون خیلی گران تمام می‌شد.

فرخی تصریح کرد: وقتی که با کادر فنی به نتیجه نرسیدیم موضوع را با فدراسیون در میان گذاشتیم و بعد از آن نیز به وزارت ورزش رفتیم. با کسی مشکل شخصی نداشتیم و به نحوه و سیستم برگزاری مسابقات انتخابی اعتراض داشتیم و این حرف تمام نفرات بود. سوال من این است که مگر حرف ما نامربوط بود که سرمربی تیم ملی با پرخاشگری داد زد و اعلام کرد که برای شما جایگزین خواهم داشت؟! واقعا اگر حرف ما نامربوط بود چرا بعد از اردوی اول دوباره برای تمرینات تیم ملی از ما دعوت کردند؟! اگر غیر معقول حرف می‌زدیم حتی تا نزدیکی فدراسیون هم راه‌مان می‌دادند تا به حرف‌های‌مان گوش کنند؟!

وی گفت: عدالت کجاست؟ تعجب می‌کنم رئیس فدراسیون چگونه می‌گوید که با روند انتخابی‌ها موافق است. ای کاش کادر فنی آن قدر شهامت داشت که وقتی اشتباهی می‌کند این موضوع را قبول کند. هیچ ائتلافی در کار نبود و ما تنها به سبک برگزاری انتخابی‌ها اعتراض داشتیم. واقعا متاسفم و نمی‌دانم علیرضا کتیرایی چند رو دارد. او از مرد هزار چهره هم چهر‌های بیشتری دارد. برای کاراته آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مسئولان وزرات ورزش نیز از ما حمایت کنند. پیرو نامه قبلی مجددا نامه‌نگاری کردیم و امیداوریم مسئولان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon