اعتکاف رضویون در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

اعتکاف رضویون در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، چهارمین دوره اعتکاف رضویون ویژه برادران در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، صادق حسین زاده ملکی اظهار داشت: این اعتکاف ویژه نخبگان و فعالان فرهنگی جوان شهر مشهد در روزهای 27، 28 و 29 رمضان برگزار خواهد شد.

وی زمان ثبت نام اعتکاف رضویون را یک شنبه 14 تا 16 تیرماه مصادف با 18 تا 20 رمضان عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال گسترده جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی و محدودیت‌های شبستان¬های مسجد گوهرشاد، از بین متقاضیان شرکت در این مراسم قرعه کشی بعمل می‌آید.

معاون ارتباطات و ساماندهی موسسه جوانان آستان قدس رضوی از اعتکاف به عنوان یک فرصت بی‏ نظیر برای بازسازی معنوی افراد یاد و تصریح کرد: این موسسه به عنوان یک مجموعه فرهنگی، تعمیق باورهای دینی از طریق ترویج سیره و سنت اهل بیت اطهار(ع) را سرلوحه فعالیت‏های خود قرار داده است، از این رو برای چهارمین سال متوالی در دهه آخر ماه مبارک رمضان به پیروی از سنت نبوی، اعتکاف رضویون را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.

حسین‌زاده ملکی در پایان با بیان اینکه متقاضیان  شرکت در مراسم اعتکاف جهت ثبت نام باید به سایت این موسسه به نشانی  www.shajar.irمراجعه کنند، افزود: اسامی پذیرفته شدگان و همچنین زمان و مکان توزیع کارت در تاریخ   18 تیر ماه از طریق این سایت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon