رحیمی: منطق من و باشگاه راه‌آهن لایحه‌ای است که به فدراسیون فوتبال داده‌ایم

رحیمی: منطق من و باشگاه راه‌آهن لایحه‌ای است که به فدراسیون فوتبال داده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: منطق من و باشگاه راه آهن لایحه‌ای است که به فدراسیون فوتبال داده‌ایم و یک نفر پیدا شود و بگوید این قسمت از لایحه شما غیر منطقی است.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نشست امروز کمیته استیناف و جلسه تجدید نظرخواهی پرونده دیدار پیکان و راه‌آهن گفت: طبیعی است که باشگاه راه آهن در مورد رایی که استیناف صادر کرده طبق قانون حق اعتراض و درخواست تجدید نظر داشته باشد. متاسفانه شاهد هستیم جوی درست کرده‌اند که دادستانی در حال دخالت کردن در کار کمیته استیناف و اعمال فشار در این خصوص است.

وی افزود: آیا باشگاه راه‌آهن این حق را ندارد که روی رای صادر شده اعتراض کرده و از ظرفیت‌های قانونی که وجود دارد استفاده کند؟ مگر فقط باشگاه راه‌آهن وابسته به تشکیلات دولتی است؟ اکثر باشگاه‌های حال حاضر فوتبال ایران وابسته به یک تشکیلات دولتی هستند. ما سال‌هاست با صالحی ( رئیس کمیته استیناف) کار کرده و به وی ارادت داریم اما درماده 51 آیین نامه انضباطی با کمیته محترم استیناف و تفسیری که منجر به صدور رای شده اختلاف نظر داریم و به همین دلیل اعتراض و درخواست تجدید نظر کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: دادستانی هیچگاه در کار کمیته انضباطی و استیناف دخالت نکرده و نخواهد کرد و اگر هم مسئولان دادستانی حرفی داشته باشند با من که مسئولیت باشگاه راه آهن را برعهده دارم در میان می‌گذارند و از من می‌خواهند که پیگیر موضوع و پرونده باشم.

رحیمی تاکید کرد: به عنوان مسئول باشگاه راه آهن تشخیص داده‌ام که رای کمیته انضباطی قطعی بوده و نباید کمیته استیناف به آن ورود می‌کرد اما این دلیل نمی‌شود که همه روبه‌روی هم بایستیم. من به عنوان مسئول باشگاه راه آهن یک سوال دارم که آیا در این پرونده حق اعتراض یا تجدید نظر دارم یا نه؟

وی تصریح کرد: برای دفاع از حقوق تضییع شده باشگاه راه آهن با استفاده از بهترین حقوق‌دانان ورزشی ایران لایحه‌ای را تنظیم کرده و به فدراسیون فوتبال ارائه داده‌ایم. این لایحه بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال و آیین نامه انضباطی تنظیم شده است. منطق من و باشگاه راه آهن این لایحه است و یک نفر پیدا شود و بگوید این قسمت از لایحه شما غیر منطقی است. چرا بر اساس این لایحه با ما صحبت نمی‌کنند و فقط به فرافکنی می‌پردازند؟

مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: کمیته استیناف هر رایی که صادر کند ما این لایحه را در رسانه‌ها منتشر می‌کنیم تا افکار عمومی به واقعیت ماجرا پی برده و ببینند که اعتراض باشگاه راه آهن به چه چیزی بوده است.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon