نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی ایران در جمهوری نخجوان برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی ایران در جمهوری نخجوان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر اتاق تعاون آذربایجان غربی گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، اسمعیل اسمعیلی امروز در دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان غربی در سال 94، اظهار داشت: با توجه به شرایط مستعد جمهوری خودمختار نخجوان و به دلیل نیاز مبرم بازار این منطقه به کالا و خدمات صنایع ایران، نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشورمان در این جمهوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از 23 تا 26 مردادماه امسال مصادف با 14 تا 17 اوت 2015 در شهر نخجوان مرکز این جمهوری خودمختار برگزار می‌شود.

دبیر اتاق تعاون آذربایجان غربی تصریح کرد: از تمامی گروه‌های کالایی در گرایش‌های مختلف از جمله واحدهای تولیدی، صادراتی، صنفی و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی برای شرکت در این نمایشگاه دعوت‌شده است.

در این جلسه جعفر صادق اسکندری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و دبیر کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان نیز در این جلسه گزارشی از  وضعیت اجرایی مصوبات نخستین جلسه کارگروه که در خردادماه 94 برگزارشده بود، ارائه کرد و نحوه احداث و تجهیز آزمایشگاه‌های استاندارد در گمرکات مرزی برای نظارت بهتر بر کالاها بررسی شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon