۱۸ درصد واحد‌های صنعتی استان قزوین تعطیل است

18 درصد واحد‌های صنعتی استان قزوین تعطیل است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوئین زهرا و آوج گفت: بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان قزوین فعالیت دارند که از این میزان ۶ هزار و ۲۳۹ واحد معادل ۱۸ درصد واحدها تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، روح‌الله عباسپور ‌صبح امروز در همایش بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت که با حضور جمعی از مسئولان استان قزوین در سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، با اشاره به مشکلات صنعت استان قزوین اظهار داشت: مشکلات جدی در پیش‌روی صنعت است که باید به سرعت رسیدگی شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که صنعت را تهدید می‌کند بیان کرد: تحریم‌ها، مباحث مربوط به صادرات و کمبود مواد اولیه از مشکلاتی است که صنعت را تهدید کرده و برای جلوگیری از این مشکلات باید تدابیری اندیشید.

وی با اشاره به تعداد صنایع کوچک در استان قزوین عنوان کرد: بیش از 34 هزار و 500 واحد صنعتی در استان قزوین فعالیت دارند که از این میزان 6 هزار و 239 واحد معادل 18 درصد واحدها تعطیل است.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج با اعلام تعداد واحد فعال در استان قزوین خاطرنشان کرد: 28 هزار و 291 واحد فعال در کشور داریم که 82 درصد از کل واحدها را در بر می‌گیرد، همچنین ‌برای ثبات این واحد‌ها باید ‌تلاش کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon