راهپیمایی روز قدس توطئه صهیونیست‌ها را نقش بر آب خواهد کرد

راهپیمایی روز قدس توطئه صهیونیست‌ها را نقش بر آب خواهد کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در روز قدس موجب به هم خوردن توطئه آمریکایی صهیونیستی در منطقه می‌شود.

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی منطقه، حضور گروه‌های تکفیری و حمایت آنها توسط برخی قدرت‌های منطقه‌ای و مدیریت گروه‌های تکفیری توسط آمریکا در این راستاست که دشمنان قصد دارند مسئله فلسطین تحت‌الشعاع قرار بگیرد و برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن ایجاد کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روز قدس روز بسیار مهمی در گفتمان انقلاب اسلامی است، حضور مردم ما در راهپیمایی روز قدس می‌تواند تأثیرات بسزایی در تثبیت گفتمان نامشروع رژیم صهیونیستی را تقویت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: امروز وظیفه مسلمانان است که با توجه به شرایط منطقه‌ای در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند؛ گرچه روز قدس امسال گرم است و مردم ما روزه‌دار هستند، اما مردم ایران نشان داده‌اند که همواره در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند.

جوکار گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای همه نگاه‌ها به‌سمت جمهوری اسلامی ایران است که ببینند مردم ایران چگونه از روز قدس استقبال می‌کنند. امیدواریم که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب به هم خوردن توطئه آمریکایی صهیونیستی در منطقه شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon