واردات اجناس خارجی سبب تعطیلی کارگاه‌های تولیدی تبریز شده است

واردات اجناس خارجی سبب تعطیلی کارگاه‌های تولیدی تبریز شده است

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه واردات اجناس خارجی کارگاه‌های تولیدی تبریز را تعطیل کرده است، گفت: تولید و اشتغال زیادی با این واردات از بین رفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهروز خاماچی در جلسه علنی شورای شهر تبریز با تأکید بر "ما شورای شهر هستیم و نه شورای شهرداری" اظهار کرد: باید از منافع مردم دفاع کنیم و خواسته‌های مردمی را پیگیر باشیم.

وی بوی فاضلاب ریخته شده در آجی‌چای را آبروریزی بزرگ برای تبریز دانست و گفت: روزانه حدود 400 تانکر فاضلاب در این رودخانه تخلیه می‌شود که با توجه به همجواری با فرودگاه تبریز، آبروریزی بزرگی را در پی دارد.

خاماچی ادامه داد: مهمترین موضوع شهر از نظر بنده فاضلاب شهری آجی‌چای است که باید مسئولان آب و فاضلاب شهری را برای پاسخگویی به صحن علنی شورای شهر دعوت کنیم.

عضو شورای شهر تبریز، وجود بیش از 60 تیر چراغ برق در وسط خیابان‌های تعریض شده را بسیار خطرآفرین دانست و افزود: اداره برق باید پاسخگوی مشکلات پیش‌آمده از بابت این وضعیت باشد.

وی خواستار ایجاد شهرک گلخانه‌ای برای پرورش گل و گیاه مورد نیاز شهرداری تبریز شد و گفت: باید برای جوانان تبریز اشتغال ایجاد کنیم و از محلات و اصفهان و سایر شهرهای کشور محصولاتی را که خود قادر به تولید آن هستیم، نیاوریم.

خاماچی از مصاحبه‌های شهردار تبریز و برخی اعضای شورای شهر در مورد ورشکستگی شهرداری تبریز به‌شدت انتقاد کرد و گفت: چرا به شهرداری می‌گوییم ورشکسته است، چرا آبروریزی می‌کنیم، شاید بودجه کم باشد ولی ورشکسته نیست.

این عضو شورای شهر گفت: این موضوع در رسانه‌ها بازتاب منفی داشته است، اگر سندی مبنی بر ورشکستگی شهرداری ارائه نکنید، در صورت استفاده از این لغت، شدیداً برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon