شیرازی: اسدی گفت اصفهانیان هم روی عنایت نظر مثبتی دارد

شیرازی: اسدی گفت اصفهانیان هم روی عنایت نظر مثبتی دارد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: دبیرکل فدراسیون گفت اصفهانیان هم روی عنایت برای ریاست دپارتمان داوری نظر مثبتی داشته است.

حبیب‌الله شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اظهارنظر مسعود عنایت مبنی بر اینکه کمیته داوران او را برای ریاست دپارتمان داوری پیشنهاد نداده و احتمالاً انتخابش توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال صورت گرفته، گفت: طبق قانون، کمیته داوران باید گزینه مدنظر خود را برای ریاست دپارتمان به دبیرکل فدراسیون فوتبال پیشنهاد دهد و در صورتی که آن گزینه مورد تایید دبیرکل قرار گیرد، به رئیس فدراسیون معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: درست است که انتخاب عنایت به این روش نبوده اما چند نکته مثبت دارد از جمله اینکه با توجه به زمان اندک تا آغاز لیگ برتر و لزوم برگزاری کلاس توجیهی داوران، دپارتمان داوری از بلاتکلیفی درآمد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در نشستی که با اسدی داشتم او به من گفت با اصفهانیان صحبت کرده و رئیس کمیته داوران هم روی عنایت برای ریاست دپارتمان داوری نظر مثبت دارد. ضمن اینکه من هم موافق انتخاب عنایت هستم.

شیرازی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود همین موافقت‌ها طبق قانون در نشست کمیته داوران صورت می‌گرفت تا اقتدار کمیته داوران در این خصوص زیر سوال نرود، تاکید کرد: من نباید در این خصوص پاسخگو باشم اما در صحبتی که با اعضای کمیته داوران داشتم آنها هم موافق انتخاب عنایت هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این رویه و انتخاب عنایت فکر نمی‌کنید همچون گذشته شاهد موازی‌کاری دپارتمان و کمیته داوران باشیم، تصریح کرد: بعید می‌دانم با انتخاب عنایت موازی‌کاری بین دپارتمان و کمیته داوران پیش آمده و شاهد مشکلات گذشته باشیم. همانطور که اصفهانیان هم گفته کمیته وظیفه سیاست‌گذاری و دپارتمان وظایف اجرایی دارد و وظایف این دو کاملاً منفک از یکدیگر است.

شیرازی گفت: قرار بود امروز کمیته داوران  نشستی داشته باشد اما به دلیل اینکه دو نفر از اعضا حضور نخواهند داشت این نشست لغو شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon