هواپیماهای عراقی با ریختن اعلامیه به مردم موصل چه وعده ای دادند؟


هواپیماهای عراقی با ریختن اعلامیه به مردم موصل چه وعده ای دادند؟

خبرگزاری تسنیم: شهر موصل از ژوئن سال گذشته در پی تهاجم گسترده گروه تروریستی داعش به مناطقی از عراق تحت اشغال تروریست های داعش بوده است.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، هواپیماهای جنگنده عراق با پرواز بر فراز شهر موصل اعلامیه هایی در این شهر ریختند که به اهالی آن وعده می داد  تروریست های داعش به زودی بیرون رانده خواهند شد.


به گزارش خبرگزاری رویترز از بغداد، در این اعلامیه ها تاکید شده است اخبار مربوط به عملیات آزادی موصل از یک ایستگاه رادیویی جدید پخش خواهد شد.


شهر موصل از ژوئن سال گذشته در پی تهاجم گسترده گروه تروریستی داعش به مناطقی از عراق تحت اشغال  تروریست ها بوده است.


دولت عراق وعده داده است با حملات نظامی این شهر را پس بگیرد اما پیشرفت نیروهای عراقی با توجه به برتری داعش در سایر نقاط کند بوده است.  تروریست های داعش ماه مه نیروهای ارتش را از شهر رمادی مرکز استان انبار بیرون راندند.


در اعلامیه های رها شده در موصل آمده است: «راه حل با کمک خداوند نزدیک است. نیروهای مسلح شما در دروازه های شهر هستند، با آنها همکاری کنید.»


در این اعلامیه ها همچنین تاکید شده است یک ایستگاه رادیویی به نام موصل اف ام به زودی پخش برنامه را آغاز خواهد کرد و از سکنه شهر خواسته شد همیشه یک رادیوی کوچک همراه خود داشته باشند تا راهنمایی های مربوط به نبرد برای آزادی موصل را از آن دریافت کنند.


تعدادی از سکنه موصل که تلفنی با آنها مصاحبه شد اعلام کردند  تروریست های داعش در مناطقی که اعلامیه ها در آن فرود می آمد مستقر شده و اجازه نمی دادند رهگذران به اعلامیه ها نزدیک شوند.

منبع: شبکه خبر

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon