"روز قدس" روز وحدت و همدلی مسلمانان جهان علیه صهیونیسم است

"روز قدس" روز وحدت و همدلی مسلمانان جهان علیه صهیونیسم است

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسلمانان باید در روز قدس با حضور پرشور و مؤثر در صحنه به تکلیف دینی خودشان عمل کنند چرا که این روز در واقع روز وحدت و همدلی مسلمانان جهان علیه صهیونیسم است.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، روز قدس امسال را بسیار حساس و تعیین‌کننده دانست و گفت:‌ روز قدس امسال و حضور مردم پیام جدیدی را به دوستان و دشمنان انقلاب خواهد داد. دوستان ما خواهند دید که مردم ملت ایران پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی مستحکم‌تر از سال‌های گذشته پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و این همت و حرکت الگوی جدیدی برای دوستان ما خواهد شد.

وی افزود: پیام حضور مردم در روز قدس به دشمنان نیز این خواهد بود که ایران تسلیم زیاده‌خواهی‌های هیچ ابرقدرتی نخواهد شد، حالا چه به‌شکل نرم در مذاکرات به‌دنبال زیاده‌خواهی باشند و چه به‌شکل سخت که بخواهند در زبان، ملت ایران را تهدید کنند؛ مردم نشان داده‌اند که هر دوی این روش‌ها ناکارآمد هستند و در حمایت از مظلومان دنیا به‌خصوص مردم بی‌دفاع فلسطین قدمی عقب نخواهند گذاشت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه اضافه کرد: همه ملت‌های آزادی‌خواه باید به پا خیزند و از مردم ستمدیده فلسطین دفاع کنند، ملت فلسطین چشم به این حرکت‌های مردمی دوخته‌اند که در این روز ملت همیشه در صحنه حاضر ایران انزجار خود را از صهونیست‌ها نشان خواهند داد.

جوانی با بیان اینکه روز قدس، روز برائت از اشغالگران و صهیونیست‌ها و حامیان درجه یک این رژیم است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر توطئه‌ای پیچیده و خطرناک در منطقه به اجرا درآمده است و این توطئه، مسئله فلسطین را به حاشیه برده و آنچه امروز توسط گروه‌های تکفیری و داعش در منطقه حادث می‌شود، با حمایت اسرائیل و آمریکا است. آنچه در عراق، سوریه، لبنان، یمن و برخی از کشورهای منطقه، در حال رخ دادن است هدفش سرگرم کردن دنیای اسلام است تا روز قدس را تحت‌الشعاع تبلیغات این اقدامات قرار دهند، این توطئه‌ای آمریکایی و صهیونیستی است.

وی افزود: استکبار می‌خواهد مسائلی از قبیل حمله آل‌سعود به یمن به فراموشی سپرده شود و فراموشی روز قدس آرزوی دشمنان است، این در حالی است که ظرفیت‌های جهان اسلام باید همسو و هم‌افزا در راستای آزادی ملت فلسطین و قدس شریف استفاده شود. روز قدس باید با هوشیاری بیشتری برگزار و نشان داده شود که مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند مسئله قدس را که مسئله نخست جهان اسلام است، به حاشیه براند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مسائل حاشیه‌ای و انجام ترورهای ظالمانه در منطقه باعث نخواهد شد که مسلمانان، دشمن اصلی خود را که صهیونیست‌ها هستند، فراموش کنند. اشغال قدس شریف مسئله مشترک همه فِرَق اسلامی بوده و قداست قدس برای تمامی مسلمانان امری پذیرفته شده است.

جوانی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در روز قدس با حضور پرشور و مؤثر در صحنه به تکلیف دینی خودشان عمل کنند چرا که این روز در واقع روز وحدت و همدلی مسلمانان جهان علیه صهیونیسم است و مسلمانان را به هم نزدیکتر می‌کند. روز قدس می‌تواند به وحدت جهان اسلام کمک کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon