شهرک صنعتی دلفان احیاء شود

شهرک صنعتی دلفان احیاء شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان دلفان گفت: صنایع شهرستان دلفان به دلیل سوء مدیریت و نظارت ضعیف تعطیل‌شده و اگر این شهرک احیاء شود سبب توسعه و اشتغال جوانان می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دلفان، در رابطه به تعطیلی شهرک صنعتی شهرستان دلفان اظهار داشت: شهرک صنعتی این شهرستان در زمان دولت ششم و هفتم احداث شد ولی متأسفانه صاحبان این صنایع پس از دریافت وام‌های کلان این واحدها را رها کردند و رفتند.

وی بابیان اینکه مشکل واحدهای صنعتی دلفان همچنان پابرجا است، افزود: احیاء شهرک صنعتی علی میرزایی دلفان می‌تواند کمک قابل‌توجه به بحران بیکاری این شهرستان کند.

امام جمعه شهرستان دلفان عنوان کرد: متأسفانه جزء چند واحد مابقی همچنان تعطیل هستند بنابراین با توجه به بحث بیکاری، مسئولان واقعاً علاوه بر احیاء این شهرک، شهرک‌های جدید دیگری نیز احداث کنند.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی صنایع تعطیل‌شده از الزامات بحث اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: یکی از راه‌ها تحقق اقتصاد مقاومتی در استان و کشور احیاء واحدهای صنعتی تعطیل است که امیدواریم با مساعدت دولت، مردم و خیرین گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

هاشمی نژاد عنوان کرد: صنایع شهرستان دلفان به دلیل سوء مدیریت و نظارت ضعیف تعطیل‌شده و اگر این شهرک احیاء شود سبب توسعه و اشتغال جوانان این می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon