ایران‌پوریان: به‌ جز تراکتور با تیم دیگری مذاکره نکردم

ایران‌پوریان: به‌ جز تراکتور با تیم دیگری مذاکره نکردم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: در فصل نقل و انتقالات تراکتورسازی اولین تیمی بود که با آن مذاکره کرده و قرارداد امضا کردم.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت:از هفته گذشته جهت آماده‌سازی خود برای شروع فصل جدید لیگ برتر تمرینات پرفشارمان را در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: روزبه‌روز در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرار می‌گیریم و امیدوار هستیم که با جذب هر چه سریع‌تر بازیکنان موردنظر تونی و باشگاه تمریناتمان را با جدیت کامل پیگیری کرده و خود را آماده شروع لیگ برتر کنیم تا به امید خدا شروع قدرتمندی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در خصوص مشکلات پیش‌آمده بین او و سید محسن حسینی گفت: محسن حسینی دوست بسیار خوب من و به‌نوعی برادر بزرگ‌تر من است که این موضوع نیز سوءتفاهمی بیش نبوده و من هیچ دلخوری از آن حرکت او ندارم.

ایران‌پوریان تأکید کرد:محسن حسینی بزرگ‌تر من است که به همین دلیل احترامش را واجب می‌دانم و بار دیگر تأکید می‌کنم این حرکت شوخی بوده که محسن حسینی با من کرده است و من هیچ دلخوری از این شوخی او ندارم.

وی با اشاره به بحث‌های پیش‌آمده قبل از تمدید قراردادش با تراکتورسازی و شایعاتی مبنی بر پیوستنش به تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه گمانه‌زنی‌هایی که درباره تیم آینده من درجاهای مختلف زده شد شایعاتی بود که در رسانه‌ها مطرح‌شده و هیچ‌گونه اعتباری را نداشته است.

بازیکن تیم تراکتورسازی تصریح کرد: از همان روز اول تراکتور را به‌عنوان اولویت اول خود در فصل نقل و انتقالات مطرح کرده و اعلام کردم که دوست دارم در تراکتورسازی به فوتبالم ادامه دهم که همین‌طور هم شد و تراکتورسازی اولین تیمی بود که با آن مذاکره کرده و قرارداد امضا کردم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon