حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از وجود رژیم صهیونیستی است

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از وجود رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه مدرسین اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را صدچندان دانست و گفت: حضور آحاد مختلف مردم علاوه بر اینکه پشتوانه‌ای از ملت مظلوم فلسطین محسوب می‌شود، انزجار آنها را از وجود رژیم فاسد صهیونیستی اعلام می‌‌کند.

حجت الاسلام ابوالقاسم علی‌دوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به ضرورت حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، اظهار داشت: هر سالی که می‌گذرد اهمیت راهپیمایی‌های روز قدس بیشتر می‌شود و امسال از جهات مختلفی این راهپیمایی اهمیت فراوانی دارد.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: در کشورهای مسلمان شاهد توطئه‌هایی هستیم که قصد دارند به بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه آسیب برسانند، شکی نیست که داعش و تکفیری‌ها ساخته و پرداخته دست استکبار و صهیونیسم و حامیان آنها کشورهای مرتجع عربی منطقه هستند.

علی‌دوست افزود: در شرایط بین المللی خاصی قرار داریم و این شرایط ایجاب می‌کند به تمام دنیا گوشزد شود که رژیم صهیونیستی چگونه به اختلاف افکنی در منطقه دست زده است و حضور ما در راهپیمایی روز قدس می‌تواند بر اهمیت این موضوع بیفزاید.

وی تأکید کرد: اگر بین کشورهای اسلامی وحدت باشد اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و روز قدس سمی برای از بین بردن غده سرطانی منطقه است.

عضو جامعه مدرسین در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: درصد زیادی از مشکلاتی که در مذاکرات پیش آمد به‌دلیل فشارهایی بود که از سوی رژیم صهیونیستی وارد می‌شد.

علی‌دوست اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را صدچندان دانست و گفت: شرایط مختلفی ایجاد شد که اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس را صدچندان می‌کند و حضور آحاد مختلف مردم علاوه بر اینکه پشتوانه‌ ملت مظلوم فلسطین محسوب می‌شود انزجار آنها را از وجود رژیم فاسد صهیونیستی اعلام می‌‌کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon