بازدید بیگانگان از مراکز نظامی کشور در هیچ مذاکره‌ای امضا نمی‌شود‌

بازدید بیگانگان از مراکز نظامی کشور در هیچ مذاکره‌ای امضا نمی‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بازدید بیگانگان از مراکز نظامی کشور در هیچ مذاکره‌ای امضا نمی‌شود‌.

حجت‌الاسلام عبدالله‌ حاجی‌صادقی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: در رابطه با بازدید بیگانگان از مراکز نظامی ایران هیچ صحبتی وجود ندارد چراکه مقام معظم رهبری سیاست نظام را به‌طور کلی بیان و با صراحت اعلام کردند که بازدید از مراکز نظامی ایران به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: قاطعانه این موضوع را اعلام می‌کنیم که هرگز به دشمنان نظام اجازه ورود به مراکز نظامی را نمی‌دهیم و بازدید از این مراکز در هیچ مذاکره‌ای امضا نمی‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: از جمله خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تبیین کردند شرط رعایت حقوق مردم در مذاکرات هسته‌ای است. اگر تیم مذاکره کننده به رعایت خطوط قرمزی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده توجه داشته باشند قطعاً پیروز میدان بوده و نتیجه برد برای ایران حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی تاکنون عملکرد خوبی داشته و ما به تیم مذاکره کننده خود اطمینان داریم، در عین حال می‌گوییم که آنها باید مواظب فریب و نیرنگ طرف مقابل باشند چراکه روباه صفتی و گرگ صفتی در طول تاریخ از آنها بروز کرده است.

انتهای پیام/ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon