محموله ۲ میلیارد ریالی قاچاق در لرستان توقیف شد

محموله 2 میلیارد ریالی قاچاق در لرستان توقیف شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق خارجی در لرستان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ قدرت الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: 72 دستگاه ماشین لباس‌شویی خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود:در پی اخبار رسیده مبنی بر جابه‌جایی مقادیری کالای قاچاق توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه کامیون از استان‌های جنوبی به خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: مأموران در محور ورودی خرم‌آباد مستقرشده و با مشاهده کامیون که از استان‌های جنوبی به پایتخت بارگیری شده بود توقیف و در بازرسی از آن 72 دستگاه ماشین لباس‌شویی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی محموله مکشوفه را بالغ‌ بر دو  میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شده است.

محموله یک‌میلیاردی انواع لباس خارجی قاچاق در خرم‌آباد توقیف شد

سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: شش هزار و 200 نوع لباس خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 550 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر حمل لباس‌های خارجی قاچاق توسط متخلفی با یک دستگاه کامیون از استان‌های جنوبی به خرم‌آباد، عوامل این شهرستان بلافاصله در محور ورودی خرم‌آباد مستقر شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: مأموران با مشاهده کامیون، آن را توقیف کردند و در بازرسی از خودرو مقدار شش هزار و 200 نوع لباس خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی نیز کشف شد.

وی ارزش این محموله را یک میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شده است.

دستگیری باند سارقان لوازم خودرو در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: دو سارق  دستگیر و 13 فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: در پی چندین فقره سرقت لوازم خودرو در خرم‌آباد، عوامل انتظامی این شهرستان موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: مأموران با تحقیقات گسترده طی عملیاتی ضربتی دو سارق را که به‌صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 13 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

535 فقره انواع سرقت در بروجرد کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: 190 سارق دستگیر و 535 فقره انواع سرقت طی سه‌ماهه نخست امسال در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم ،عوامل انتظامی این شهرستان در سه‌ماهه نخست امسال با رصد دقیق جرائم و استفاده از گشت‌های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری 190 نفر سارق که در راستای سرقت خودرو، لوازم خودرو، سرقت منزل و سرقت‌های متفرقه فعالیت داشته‌اند، شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه، به 535 فقره انواع سرقت شامل 26 دستگاه خودرو، 29 دستگاه موتورسیکلت، 198 فقره سرقت لوازم داخل خودرو، 64 فقره منزل، 29 فقره مغازه، 30 فقره اماکن،17 فقره کیف‌قاپی، 3 فقره احشام، 11 فقره جیب‌بری، 15 فقره کش و روزنی و 113 فقره سرقت متفرقه اعتراف کردند.

وی بیان کرد: مالباختگان شناسایی و مقادیری اموال مسروقه از آن‌ها کشف و ضبط شد و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سارقان با 29 فقره سرقت کابل برق

سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: باند هفت‌نفره سارق دستگیر و 29 فقره سرقت کابل برق و مخابرات در این شهرستان کشف شد.

وی افزود: در پی چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات در خرم‌آباد، عوامل انتظامی این شهرستان موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: مأموران این فرماندهی با گشت‌های پنهان موفق به شناسایی این سارق که به‌صورت باندی اقدام به سرقت کابل‌های برق و مخابرات می‌کردند، شدند.

وی بیان کرد: مأموران در عملیات ضربتی هفت سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

نجفی تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 29 فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف کرده و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط  شد.

192هزار و 959 فقره تخلف رانندگی در جاده‌های لرستان

سرهنگ مرتضی چغلوند، رئیس پلیس‌راه لرستان 192هزار و 959 فقره تخلف رانندگی طی سه‌ماهه اول امسال در محورهای برون‌ شهری ثبت شد.

وی افزود: در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک به سه هزار و 529 راننده حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر و 978 دانش‌آموز مدارس سطح استان توسط کارشناسان مجرب پلیس‌ راه آموزش‌های لازم داده شد.

رئیس پلیس‌راه لرستان عنوان کرد: در این  مدت یک هزار و 66دستگاه خودرو ‌به علت ارتکاب تخلفات توقیف شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شروع مسافرت‌ها و اجرای مرحله دوم  طرح تابستانی و افزایش حجم ترافیک محورها با تقویت تیم‌های گشت و انجام اقدامات کنترلی و امنیتی محورهای مواصلاتی لرستان و برخورد با ناهنجاری‌های ترافیکی به‌صورت ویژه در دستور این پلیس قرار دارد.

کشف بیش از91 کیلوگرم تریاک در بروجرد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: 91 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی در این شهرستان دستگیر شد.

وی افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر توسط دو قاچاقچی که از استان‌های شرقی کشور به بروجرد با دو دستگاه پژو، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: مأموران با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و هماهنگی مقام قضایی باکارهای اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت و اقدامات فنی دو متهم را با دو دستگاه پژو که قصد انتقال مواد مخدر از محل دپوی آن به داخل شهر را داشتند شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان کرد: با دستگیری دو سوداگر مرگ در بازرسی از دبو و یکی از خودروهای سوداگران مرگ 91 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و ضبط شد و تریاک مکشوفه همراه دو متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon