دستگیری «کاسب هروئین و شیشه» با ۵۹ خط تلفن


دستگیری «کاسب هروئین و شیشه» با 59 خط تلفن

خبرگزاری تسنیم: رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری یک فروشنده هروئین و شیشه در منطقه فلاح تهران با ۵۹ خط تلفن موبایل خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری یک فروشنده هروئین و شیشه در منطقه فلاح، اظهار داشت: به‌دنبال گزارش‌های متعددی در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در منطقه فلاح، تیمی متشکل از مأموران تخصصی، بررسی صحت و سقم موضوع را عهده‌دار شدند.

رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: پس از اطمینان مأموران از صحت اطلاعات و گزارش‌های واصله، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای این فرد، هماهنگی لازم با دستگاه قضایی به عمل آمد و اکیپی از مأموران این کلانتری به محل اختفای وی اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و آغاز عملیات، مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد مخفیگاه متهم شدند که پس از ورود، متوجه شدند وی حضور ندارد ولی پس از چند دقیقه متهم وارد مخفیگاه خود شده و عملیات بازرسی از محل، در حضور وی آغاز شد.

رئیس کلانتری 161 ادامه داد: در ادامه این عملیات مأموران پلیس موفق شدند مقدار 21 گرم شیشه و 9 گرم هروئین را از داخل یکی از اتاق‌ها و 133 گرم ماده مشکوک به هروئین را از زیرپله ورودی دستشویی کشف کنند.

مرادی گفت: علاوه بر این موارد، در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد 59 سیم‌کارت مختلف کشف شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon