۱۱۱ مدرسه در استان سمنان در طرح هجرت ۳ بهسازی می‌شود

111 مدرسه در استان سمنان در طرح هجرت 3 بهسازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سمنان - رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: امسال بیش از ۱۰۰ مدرسه استان در قالب طرح هجرت سه با حضور یک هزار و ۳۷۴ دانش‌آموز، نوسازی، بهسازی و رنگ‌آمیزی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، جبار دوست‌محمدیان در آئین آغاز به کار طرح هجرت 3 دانش‌آموزی که با حضور معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان و رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در هنرستان شهید عباسپور سمنان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تقویت احساس مسئولیت‌پذیری و افزایش مهارت‌های فنی و کارگروهی با تقویت فعالیت‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نسبت به کارهایی که برای مدارس خود انجام می‌دهند احساس شادابی و خودباوری خواهند داشت، افزود: این کارها شامل مرمت و بهسازی و زیباسازی مدارس و فضاهای آموزش خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطرنشان کرد: در سال 93 تعداد 88 مدرسه با حضور یک هزار و 374 دانش‌آموز در سطح استان مرمت و رنگ‌آمیزی و پرده‌دوزی و... صورت پذیرفت.

دوست‌محمدیان عنوان کرد: در سال 94 تعداد 111 مدرسه با حضور یک هزار و 500 دانش‌آموز در  قالب اردوهای جهادی 10روزه در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

وی یادآور شد: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش استان سمنان و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان و بسیج دانش‌آموزی استان و سازمان بسیج سازندگی استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon