پاشنکو جایگزین طهماسبی شد و توافق با حقیقی و قاضی صورت گرفت

پاشنکو جایگزین طهماسبی شد و توافق با حقیقی و قاضی صورت گرفت

خبرگزاری تسنیم: درواز‌ه‌بان پیشین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی جایگزین دروازه‌بان موردنظر پرسپولیس در صبای قم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم فوتبال صبای قم امروز (سه‌شنبه) شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت و بازیکنانی که از فصل گذشته با نظر مهدی تارتار در این تیم ماندنی شدند، برای تمدید قرارداد و شرکت در تمرینات آماده‌سازی این تیم به قم دعوت خواهند شد.

این در حالی است که بازیکنان فصل گذشته صبای قم نزدیک به 70 درصد قرارداد خود را از این باشگاه طلبکار هستند. مسئولان باشگاه صبا در نظر دارند ابتدا با بازیکنانی که در لیست تارتار برای تمدید قرارداد جای دارند، وارد مذاکره شده و آنها را به شکلی راضی کنند تا در تمرینات آماده‌سازی تیم‌شان شرکت کنند.

* مهدی تارتار بعد از نشستی که عصر روز دوشنبه با مسئولان جدید باشگاه صبای قم داشت، برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد و لیست خرید موردنظر خود را نیز تحویل مدیریت این باشگاه داد.

* مسئولان باشگاه صبای قم بعد از اخذ لیست خرید تارتار در اولین اقدام با مدیربرنامه‌های رضا حقیقی، محمد قاضی و سرگئی پاشنکو مذاکراتی را انجام داده و به توافقات اولیه نیز دست پیدا کردند.

* مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان فصل گذشته صبای قم در تماس با مسئولان این باشگاه حضورش در پرسپولیس را قطعی دانسته و از این‌رو صبایی‌ها خیلی زود پاشنکوی اهل مولداوی را جایگزین وی کردند.

* تارتار از مسئولان باشگاه صبا درخواست کرده شرایطی را در نظر بگیرند که بازیکنان تیم صبا در قم مستقر شوند تا مجبور نباشند هر روز برای شرکت در تمرینات تیم فاصله تهران تا قم را طی کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon