حضور در راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است

حضور در راهپیمایی روز قدس نماد همدلی با مردم ستمدیده جهان است

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس یک مراسم ظاهری نیست بلکه نمادی برای همدلی با مردم ستمدیده جهان و به‌ویژه مردم فلسطین است.

علی محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام،  اظهار داشت: همانگونه که در آرمان‌های امام (ره) و نص صریح قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاکید شده است تلاش برای آزادی قدس شریف از وظایف دولت و آحاد ملت است.

وی افزود: آخرین جمعه ماه رمضان که با درایت امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شد روز هم‌صدایی با مردم تحت ستم فلسطین و اعلام تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی است که از سوی جهان اسلام نیز مورد استقبال قرارگرفته است.

نماینده مردم حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز جهانی قدس  یک راهبرد موفق و موردپذیرش افکار عمومی جهان برای نشان دادن چهره منفور رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: فعالیت‌های جنایتکارانه گروه‌های تکفیری در منطقه سبب می‌شود که حضور مردم در مراسم روز جهانی قدس پررنگ تر شود.

احمدی عنوان کرد: جریان‌های انقلابی و بیداری‌های اسلامی در منطقه، فعل‌وانفعالات گروه‌های تکفیری و مذاکرات هسته‌ای کشورمان ضرورت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس امسال را نسبت به سنوات گذشته چند برابر کرده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی افزود: حضور یکپارچه و معنادار مردم استان ایلام در کنار سایر هموطنان در این راهپیمایی بزرگ‌ترین قدرت بازدارنده و اهرم اثرگذار در راستای ثبات سیاسی ایران اسلامی، تنفر جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی و نقطه امیدی برای مردم مسلمان و بینوای فلسطین است.

وی عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس برای تمامی مسلمانان جهان یک رسالت اسلامی است.

نماینده مردم حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس یک مراسم ظاهری نیست بلکه نمادی برای همدلی با مردم ستمدیده جهان و به‌ویژه مردم فلسطین است.

وی گفت: حضور در این مراسم یک وظیفه شرعی و ملی است و باید گفت که اقدامی بشردوستانه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon