روز قدس روز شعله‌ور شدن آتش عشق ایرانیان به مردم فلسطین است

روز قدس روز شعله‌ور شدن آتش عشق ایرانیان به مردم فلسطین است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان گفت: قدس روز شعله‌ور شدن آتش عشق ایرانیان به مردم فلسطین است و مردم باید عاشقانه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند، و با سردادن یک شعار واحد بر سر دشمنان، مسلمانان کشورهای دیگر را هم آگاه و همراه خود کنند.

آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به ضرورت حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، اظهار داشت: حوادث امروز منطقه و پیدایش جریان تکفیری و کشتار مسلمانان از قبل در قرآن به ما اعلام شده بود.

وی با بیان اینکه قدس روز شعله‌ور شدن آتش عشق ایرانیان به مردم فلسطین است، ادامه داد: مردم باید عاشقانه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند، زیرا امروز اسرائیل، آمریکا، عربستان سعودی، جریان تکفیری و غرب علیه مسلمانان متحد شدند و باید با اتحاد و مشت‌های گره‌کرده چه اصولگرا و چه اصلاح طلب در یک صف واحد در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مردم باید همگام با مقام معظم رهبری و با سردادن یک شعار واحد بر سر دشمنان، مسلمانان کشورهای دیگر را هم آگاه و همراه خود کنند تا اتحاد مسلمانان باعث نابودی دشمنان شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon