جلالی:‌ راهپیمایی روز قدس، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام است

جلالی:‌ راهپیمایی روز قدس، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌با اشاره به درپیش بودن روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز قدس، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام است.

کاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میامی، با اشاره به اینکه در آستانه روز قدس، شاهد جوش و خروش ملت روزه دار ایران برای حضور در این راهپیمایی بزرگ هستیم اظهار داشت: در این روز حضور چشمگیر مردم را در راهپیمایی روز قدس خواهیم دید که می تواند جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام باشد.

وی با اشاره به نقش صهیونیست‌ها در حوادث منطقه، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: بدون شک امسال نیز ملت فهیم ایران با حضور گسترده خود پاسخی محکم به دسیسه‌های رژیم غاصب صهیونیستی خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌ضمن دعوت از همه مردم ‌کشور، استان سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ابراز امیدواری کرد تا روزی شاهد محو این غده سرطانی از جغرافیای جهان باشیم.

جلالی به ظهور داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: داعش دسیسه غربی‌ها و اسرائیل برای اسلام‌هراسی در دنیا است.

وی با اشاره به اینکه ظهور داعش، دو فایده برای غرب دارد؛ از به‌راه افتادن جنگ و برادرکشی بین مسلمانان به عنوان یکی از مقاصد استکبار از ایجاد داعش نام برد و گفت: رژیم صهیونستی و دیگر دشمنان اسلام، قصد داشتند تا جنگ بین شیعه و سنی را با ایجاد داعش در منطقه رواج دهند که در این هدف خود تا کنون ناموفق بوده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ‌با اشاره به اینکه امام ‌(ره) بعد از پیروزی انتقلاب اسلامی ایران، یک اسلام با ماهیت مبارزه با استکبار، اسلام مبتنی بر رحمت و در یک کلام، اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد، افزود: غرب، داعش را به جان مردم انداخته است و با نشان دادن جنایات و سر بریدن‌های داعش به جهانیان، قصد دارد تا به ملت‌های دنیا بگویید که دین اسلام  همین است که او معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon