استقبال پرشور مردم قزوین از پیکر شهید "محمد علی‌بمانی"

استقبال پرشور مردم قزوین از پیکر شهید "محمد علی‌بمانی"

خبرگزاری تسنیم: با حضور پرشور مردم شهید پرور استان، مراسم استقبال از پیکر پاک شهید "محمد علی‌بمانی" در قزوین برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مراسم استقبال از پیکر پاک شهید "محمد علی‌بمانی" پیش از ظهر امروز با حضور پرشور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان قزوین برگزار شد.

این مراسم استقبال از میدان مینودر قزوین آغاز شد و مردم این استان با حضور خود در این مراسم نشان دادند که همواره پیرو راه شهدا هستند و با تمام وجود از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس حفظ و حراست می‌کنند.

پیکر پاک شهید محمد علی‌بمانی در بین 270 تن از شهدای تازه تفحص شده مورد شناسایی قرار گرفت و پس از 32 سال پیکر مطهر این شهید بزرگوار به جمع مردم این استان بازگشت.

این شهید بزرگوار متولد سال 1329 است و دو بار تحت عنوان نیروهای بسیجی در جبهه حق علیه باطل شرکت کرد.

وی در عملیات خیبر که در هفتم اسفندماه سال 62 اجرا شد در جزیره مجنون به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با وجود اینکه مردم استان قزوین روزه‌دار هستند و شرایط آب‌وهوایی این روزهای استان بسیار سخت است اما با این حال بسیاری از جوانان و میانسالان در این مراسم شرکت کردند که حضور پرشور این افراد شکوه مراسم را دوچندان کرد.

وی با بیان این نکته که حضور پرشور مردم در این مراسم نشان‌دهنده قدرشناسی مردم این استان از شهدا است، بیان کرد: حضور مردم در مراسم استقبال از پیکر پاک شهید محمد علی‌بمانی نشان از همدلی و همکاری مردم این استان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تأکید بر اینکه نوجوانان و جوانان باید با وصیت‌نامه شهدا به خوبی آشنا شوند، خاطرنشان کرد: عمل به وصیت‌نامه شهدا یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و همچنین باید فضای جامعه را به گونه‌ای فراهم کرد تا نوجوانان و جوانان به شناخت مسائل مربوط به شهدا و ایثارگران سوق داده شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon