حمله عربستان به بیمارستانی در «حجه» و ۱۷۶ شهید در حملات روز دوشنبه

حمله عربستان به بیمارستانی در «حجه» و 176 شهید در حملات روز دوشنبه

خبرگزاری تسنیم: جنگنده‌های عربستان سعودی بیمارستانی را در استان «حجه» واقع در شمال غرب یمن هدف قرار دادند که بر اثر آن تعدادی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، جنگنده‌های عربستان سعودی بیمارستانی را در استان حجه واقع در شمال غرب یمن هدف قرار دادن که بر اثر آن تعدادی به شهادت رسیدند.

بمباران مقر دفتر سیاسی جنبش انصارالله در صنعاء

جنگنده‌های ارتش سعودی همچنین صبح امروز سه‌شنبه چهار بار به فرودگاه بین المللی صنعا حمله کردند.

دستگاه امنیت مرکزی در شهر اِب نیز سه بار هدف حمله هوایی ارتش سعودی قرار گرفت و مجتمع دولتی در بخش الرضمه نیز بمباران شد.

جنگنده‌های سعودی همچنین به مناطق مختلف استان عدن حمله کردند. این جنگنده‌ها هفت بار نیز به دو منطقه الشعف و مفرق در ناحیه ذویب در بخش الظاهر در استان صعده حمله کردند. منطقه کریتر در استان عدن نیز هدف حمله هوایی ارتش سعودی قرار گرفت.

جنگنده‌های ارتش سعودی مقر دفتر سیاسی جنبش انصار الله در محله الجراف در شهر صنعا را بمباران کردند.

واحدهای توپخانه ارتش سعودی نیز منطقه غافره در بخش الظاهر در یمن را گلوله باران کردند. دو حمله هوایی نیز به بخش میدی صورت گرفت.

افزایش شمار قربانیان حملات روز دوشنبه عربستان به 176 شهید

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان در یمن اعلام کرد که شمار شهدای حملات روز گذشته عربستان به مناطق مختلف یمن از جمله صعده و لحج به بیش از 176 تن رسیده است.

ارتش سعودی از روز گذشته حملات خود را به مناطق مختلف یمن به ویژه غیر نظامیان افزایش داده است به گونه ای که روز دوشنبه یک بازار خرید و فروش دام را در منطقه فیوش در استان لحج و بازاری را در «جوف السلفی» منطقه  عمران در استان صعده واقع در شمال یمن هدف قرار داد که شمار کشته‌های آن به بیش از 176 تن رسیده است.

بر اساس این گزارش تعداد زخمی‌های این حملات تاکنون به 200 تن رسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان