آریایی‌نژاد: روز قدس نماد فریاد ظلم‌ستیزی مسلمانان با دنیای استکبار است

آریایی‌نژاد: روز قدس نماد فریاد ظلم‌ستیزی مسلمانان با دنیای استکبار است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نماد و سمبل فریاد ظلم‌ستیزی مسلمانان و آزادی‎خواهان با دنیای استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشغالی است.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز انسجام و حدت هر چه بیشتر ملت مسلما با یگدیگر می‌شود، اظهار داشت: برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس به نوعی به نمایش گذاشتن اقتدار نظام اسلامی است.

وی افزود: روز قدس نماد و سمبل فریاد ظلم‌ستیزی مسلمانان و آزادی‎خواهان با دنیای استکبار است و مسلمانان با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی این مناسبت حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین فریاد می‌زنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال به سال با تشدید فضاهای استبداد و سرکوب آزادی‌خواهان و مسلمانان مواجه هستیم بر این اساس حضور در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

وی گفت: امروز با تغییر شیوه و روش‌های اجرای دنیای استکبار مواجه هستیم و استکبار به جای رویارویی مستقیم با سلمانان دست به ترفندهای حساس می‌زند که نمونه آنها ایجاد و راه‌اندازی فرق انحرافی و تروریسم‌های تکفیری است که به نام اسلام، دست به مسلمان کشی می‌زنند.

آریایی‌نژاد بیان کرد: استکبار جهانی با تفرقه‌افکنی به دنبال ایجاد فاصله و اختلاف بین مسلمان است و اشغال فلسطین را توسط دست نشانده خود اسرائیل را در اولویت قرار داده است.

وی استکبار جهانی را تماشاگر کشت و کشتار مسلمانان دانست و عنوان کرد: در روز جهانی قدس ظلم‌ستیزی، بصیرت افزایی و برقراری وحدت بین مسلمانان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که لازم است به راهپیمایان منتقل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس نشانگر پذیرش یک رفراندم است که مردم مسلمان با حضور خود آن را اعلام می‌کنند و انزجار خود را از اقدامات دنیای استکبار به صورت علنی فریاد می‌زنند.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon