عبدی: پرونده‌های شکایتی برای باشگاه پرسپولیس ضرر مالی و اجتماعی دارد

عبدی: پرونده‌های شکایتی برای باشگاه پرسپولیس ضرر مالی و اجتماعی دارد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده‌های شکایتی باشگاه پرسپولیس هر چقدر در فیفا زیادتر می‌شود برای این باشگاه ضرر مالی و اجتماعی بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در نشست امروز (سه‌شنبه) در مورد موارد مختلف بحث کردیم که مهمترین آنها این بود که با چه اسپانسری فصل را شروع کنیم و با کدامیک از برندها کارمان را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که باشگاه پرسپولیس چه فکری به حال پرونده‌های شکایتی زیادی که از این باشگاه مطرح شده، کرده است، گفت: آن چیزی که مشخص است تمامی شکایت‌ها یک شبه اتفاق نیفتاده است و خیلی از آنها به سالیان پیش برمی‌گردد. متأسفانه همه این پرونده‌ها انباشته شده و مشکلاتی برای باشگاه به وجود آورده است. متأسفانه این پرونده‌های شکایتی جدا از ضرر مالی سنگین، ضرر اجتماعی هم برای باشگاه دارد، چرا که وقتی پرونده‌های شکایتی باشگاه در فیفا زیادتر شود از لحاظ بین‌المللی هم به باشگاه ضربه می‌زند. به هر حال اقداماتی در دست اجراست تا فکری به حال این شکایت‌ها کنیم.

عبدی با اشاره به پرونده محمدرضا خلعتبری که باعث جریمه باشگاه پرسپولیس شده است، تصریح کرد: این مورد هم به گذشته برمی‌گردد و هر رأیی که صادر شده، مربوط به قبل است. بحث من این است که در روزنامه‌ها در این مورد درست قضاوت شود و همه مسائل را به یکدیگر ربط ندهیم. متأسفانه سوءبرداشت‌هایی از این مسائل شده است، در حالی که این پرونده‌ها به قبل بر می‌گردد. هر مسئله حقوقی مربوط به کارشناس حقوقی باشگاه می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این خصوص تأکید کرد: قرار نیست پرونده‌های حقوقی که سال‌ها جریان داشته یک شبه حل شود. ضمن اینکه در حال حاضر اینقدر ما خودمان با مشکلات و مسائل روز مواجه هستیم که فرصت رسیدگی به مسائل گذشته را نداریم. از این رو کارشناس حقوقی باشگاه مسائل را بررسی می‌کند.

وی درباره اینکه آیا انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس قطعی شده است یا خیر، یادآور شد: باشگاه در تلاش است هر بازیکنی را که برانکو می‌خواهد، به خدمت بگیرد. قطعاً با هر بازیکنی که به توافق برسیم، نامش را اعلام خواهیم کرد.

عبدی در خاتمه درباره آخرین وضعیت کریم باقری در پرسپولیس گفت: از نتیجه جلسه باقری با طاهری بی‌اطلاع هستم و در این مورد اطلاع‌رسانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon